Skip to main content
Vraag

ene bijbal groter dan de andere

• March 19, 2026
  • 11 reacties
  • 259 Bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Hoi allemaal jongens ik heb een vraag ik voel dat mijn ene bijbal groter is dan dan de andere hebben meer jongens dat of niet 

11 reacties

MeerAnoniemDanJij
Forum|alt.badge.img

Dit is normaal en heeft iedereen.

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 21, 2026

Dat is volledig normaal, de borsten van meiden zijn bijvoorbeeld ook niet identiek het zelfde

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 21, 2026

ik heb geen grote ballen en geen sperma maar als ik nu zo voel lijken ze even groot

Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • March 21, 2026

@Wouttjehhhh 

@MeerAnoniemDanJij 

@DJEE 

Oke dankjewel maar ik vind het best vervelend want er wordt wel gezegd als dat zo is dan moet je naar de dokter en als.ik dan aan het voelen ben dat doet het wel een beetje pijn is dat normaal of?

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 23, 2026

het zou geen pijn moeten doen. misschien kan je ook eens aan een vriend vragen hoe het bij hem is en of hij eens wil voelen bij je, misschien denk jij omdat het pijn doet dat er iets is.

Katje1283
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • March 23, 2026

ik heb geen grote ballen en geen sperma maar als ik nu zo voel lijken ze even groot

Dus jij leest dit en denkt laat ik eens even voelen?!

Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • March 24, 2026

Dankjewel allemaal 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 24, 2026

wat is er mis mee om te voelen?

Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • March 30, 2026

Precies 

Forum|alt.badge.img+1

Ik denk dat je niet zomaar aan elkaars geslachtsdelen gaat zitten, kijk als j verkering hebt ofzo of gaat sexen lijkt het mij niet erg maar het zou ook een Soa kunnen ( sexueel overdraagbaar aandoening) zijn dan moet je wel naar de dokter 

Help.systeem
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • March 31, 2026

Hallo,

Om eerst aan te geven ben ik geen medisch expert en ook geen medisch beoefenaar of handelaar (denk aan arts of verpleegkundige).

Maar wat jij omschrijft is bij verschillende anders: voor de ene is het normaal bij een andere is het onderliggend en moet er even naar gekeken worden. Je geeft aan dat het pijn doet, misschien is het dan toch even handig om even langs een huisarts te gaan of een ander medisch expert (het hoeft natuurlijk niks ernstig te zijn, het kan ook komen door groei of ontwikkeling).  Dat kan natuurlijk best wel eng zijn, maar vergeet niet dat zij er zijn om jouw te kunnen helpen!!

Hoop dat ik je heb kunnen helpen!! 🙌