Skip to main content
Vraag

en wat nu?

• January 2, 2026
  • 3 reacties
  • 409 Bekeken

Dpro
Forum|alt.badge.img+5

hoi hoi

oké ik heb een klein dingetje

zoals ik in mijn vorige post zette, heb ik een meid, en ik vind haar leuk {denk ik}
we kennen mekaar al even en hebben al een aantal keer bij mekaar afgesproken

om heel even gouw een schets te maken
we hebben met mekaar al het een en ander gedaan, zij heeft mij gepijpt en ik haar gevingert.
we hebben nog niet!!

enige punt is nu,
zij was laatst hier, en wij hebben een veranda thuis. en zij zaten achter. en ik wou even wat drinken halen, dus loop naar voren en pak een kan ranja en loop weer terug, rondweg kom ik mijn moeder tegen, en zeg ik hoi {GW normaal}

na een tijdje gaat zij weg, en loop ik weer het huis binnen,
en zicht mijn moeder, {na een heel gesprek} het leek voor ons alsof je je wat ongemakkelijk voelde in je eigen huis. normaal doe je nooit zo.  en je kan dan ook jezelf afvragen of dit gewoon een vriendschap is of meer [wat ik zelf denk}

ik weet dus niet helemaal wat ik hier mee moet
ik hoop dat jullie mij begrijpen. en kunnen helpen

3 reacties

Forum|alt.badge.img+2

Ik begrijp je niet helemaal kan je het meschien beter uitleggen dan kan ik je helpen reageer vaak heel snel

Dpro
Forum|alt.badge.img+5
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • January 3, 2026

Uuhhmm ik ga mijn best doen, 

wat het dus is, wij voelen over en weer iets, en hebben ook al wat gedaan, zij was laatst hier, en volgens mijn ouders zou ik me wat bijzonder gedragen hebben toen ze hier was. Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel. 

Ik vraag me af wat een goed idee is, ik wil met haar, mr mijn ouders vinden dat nu nog niet zo’n goed idee (wat ik begrijp) alllem zij heeft het uitgemaakt voor mij, 

snap je wat ik bedoel?

Forum|alt.badge.img+2

Ik snap je helemaal wat ik jou zal doen ik zal niet naar je ouders luisteren omdat jij bepaalt met wie je gaat en je ouders komen pas daarna het is voor jou en niet voor je ouders dus ik zal het gewoon doen als ik jou was