Skip to main content
Vraag

elektrische tandenborstel als vibrator

• December 12, 2025
  • 4 reacties
  • 658 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Is het normaal om met een elektrische tandenborstel ( met zakje) te masturberen want ik vind het heel fijn en ik ben benieuwd of andere meiden dit ook fijn vinden? Xxx 12 jarig meisje!💗

4 reacties

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • December 13, 2025

Hoi,

Geen meisje, maar ga aub niet met een tandenborstel masturberen. Het is super onhygiënisch en je wilt geen  infectie krijgen. In de Kruidvat bijv. zijn speeltjes of wanneer je dat niet durft is online bestellen de beste optie.

Groetjes,

ghast

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • December 13, 2025

Is misschien niet hygiënisch  maar alsjeblieft het jou een goed gevoel geeft  waarom niet dan alleen wel goed wassen 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • December 13, 2025

Hoi,

Het kan injecties opleveren, als je voorzichtig doet dan kan het maar het is beter van niet.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 5, 2026

Hiiii, k doe het ook! het geeft me een super fijn gevoel en het werkt hetzelfde als een vibrator! iedereen hierboven zegt ‘infecties’. maar jij zegt dat je er een schoon zakje omheen doet, dan kan er niks fout gaan. Kijk wel ietsje meer uit als je de tandenborstel IN je kutje wilt doen! maar op je clit kan zelfs zonder zakje (wel met een schoon opzet borsteldje) niks fout gaan! groetsjessss