Skip to main content

Hallo ik heb het probleem dat ik mijn eikel niet bloot krijg.

Weet iemand hoe ik daarvoor kan zorgen(zonder operatie ofzo)

dit houdt in dat je phimosis hebt ga hier snel mee naar de huisarts ik heb het ook gehad dan word je geopereerd, maar als je nog onder de 13 bent kan je proberen er in een ruk heel hard aan te trekken.

Hallo ik heb het probleem dat ik mijn eikel niet bloot krijg.

Weet iemand hoe ik daarvoor kan zorgen(zonder operatie ofzo)

Ik denk toch dat er misschien een arts aan pas moet komen. En vertrouw Stan niet die is gewoon doing a little trolling 

Heyy

Misschien heb je iets aan dit linkje van de site WikiHow. Daar staat informatie en  staan tips over hoe je je voorhuid zelf weider kan proberen te maken..

Als je er last  / pijn van hebt raad ik je aan om naar de huisarts te gaan.. Die kan je dan een zalfje meegeven die je op je voorhuid moet smeren zodat de voorhuid langzaam wat weider en soepeler wordt.

Groetjes van mij!

-onnodige quotes verwijderd-

Hoi,

Het beste lijkt mij om naar de huisarts te gaan. Bespreek het anders eerst met je ouders.

Hoe beschamend het ook is. Het is waarschijnlijk wel het beste. 

En ga anders naar een persoon die je vertrouwd.

Veel sterkte💪🏻!

Groetjes T. 

Ik kon het ook niet maar mijn ouders hebben al vanaf vroeg gezegd dat we de huid zover mogelijk naar achter moeten doen om de eikel schoon te maken dus mijn broer en ik konden dat eigenlijk al heel snel maar doe het niet te snel ookal probeer je 2/3 keer perdag dat voorhuidje naar achter te doen lukt het na een tijd niet en ben je er klaar mee zou ik idd gewoon even huisarts bellen kan nooit kwaad!

Reageer