Vraag

Eigenlijk wil ik wel sex

  • 26 February 2019
  • 9 reacties
  • 409 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
(Note: ik weet niet precies wat hun pvnw is, dus voor nu gebruik ik hen/hun)
Hoi,

Een paar maanden geleden heb ik een heel aardig iemand ontmoet op Yubo. We hebben al een keer gemeet en hen is erg aardig. In de tussentijd is hun genderidentiteit veranderd van vrouw naar genderfluid (waar ik zelf geen probleem mee heb). Ook ben ik erachter gekomen dat ik panseksueel ben.

Een tijdje geleden hadden we een dm gesprek op insta, en ik weet niet meer hoe maar uiteindelijk kwam het uit op seks. Ik zei dat ik eigenlijk alleen seks wil hebben met iemand die me in ieder geval op het moment zelf veel betekent, zodat het wel een beetje speciaal is. Waarop hen zei dat het hun niks uit maakt wie het is, dat ze het in principe nu al wel zo willen doen. We hebben niks gezegd dat wij met elkaar seks zouden hebben.

Nu zit ik in mezelf een beetje te twijfelen. Aan de ene kant wil ik dat ik met een speciaal iemand seks heb. Maar aan de andere kant wil ik het ook gewoon ervaren, nu. M'n hersenen zeggen het ene, en m'n hormonen het andere, naar mijn idee.

Met hen zou ik eigenlijk best seks willen hebben. Hen is best speciaal voor mij, maar dan wel meer als vriend. Maar nog steeds wel speciaal. Ik ben 90% zeker dat ik pan ben, het maakt mij vrij weinig uit wat je gender/sekse is, zolang je het oké vindt seks te hebben vind ik het goed.

Laat me weten wat jullie denken. Zal ik een keer toegeven aan m'n hormonen? Of toch nog maar wachten tot ik de ware vind?

K

(PS: laat me ook weten of ik hen/hun goed gebruikt heb. Heb het nog niet eerder hoeven doen dus ben 't niet gewend.)

9 reacties

Hoi

Je vraagt je af welke gevoelens je moet volgen. Inderdaad lastig om uit te maken of seks met je internetfriend verstandig is. Het zou jammer zijn als je achteraf spijt kreeg.

Ik ben er een voorstander van om iemand eerst goed te leren kennen, voor jullie een stap verder gaan. Met friends with benefits heb ik geen probleem, zolang de partners elkaar voldoende kennen en vertrouwen. Het lijkt me echter wel lastig als (één van) beiden gevoelens krijgt voor de ander.

Zou je het overwegen om je internetfriend eerst beter te leren kennen, ook buiten internet? Jullie zouden bijvoorbeeld wat vaker kunnen afspreken.

Als jullie besluiten om intiemer te worden, zouden jullie eventueel stap voor stap verder kunnen gaan, en beginnen met bijvoorbeeld knuffelen. Later zouden jullie kunnen overgaan tot elkaar bevredigen, etc. Als (één van) jullie het niet meer fijn vindt, kunnen jullie hier steeds mee ophouden.

Voor zover ik kan inschatten, lijk je de hen / hun goed gebruikt te hebben. Het is even wennen, aangezien niet veel teksten in die vorm geschreven zijn, maar ik vind het een positief teken van respect om hier rekening mee te houden.

Groetjes
Kenshin
Hoi

Je vraagt je af welke gevoelens je moet volgen. Inderdaad lastig om uit te maken of seks met je internetfriend verstandig is. Het zou jammer zijn als je achteraf spijt kreeg.

Ik ben er een voorstander van om iemand eerst goed te leren kennen, voor jullie een stap verder gaan. Met friends with benefits heb ik geen probleem, zolang de partners elkaar voldoende kennen en vertrouwen. Het lijkt me echter wel lastig als (één van) beiden gevoelens krijgt voor de ander.

Zou je het overwegen om je internetfriend eerst beter te leren kennen, ook buiten internet? Jullie zouden bijvoorbeeld wat vaker kunnen afspreken.

Als jullie besluiten om intiemer te worden, zouden jullie eventueel stap voor stap verder kunnen gaan, en beginnen met bijvoorbeeld knuffelen. Later zouden jullie kunnen overgaan tot elkaar bevredigen, etc. Als (één van) jullie het niet meer fijn vindt, kunnen jullie hier steeds mee ophouden.

Voor zover ik kan inschatten, lijk je de hen / hun goed gebruikt te hebben. Het is even wennen, aangezien niet veel teksten in die vorm geschreven zijn, maar ik vind het een positief teken van respect om hier rekening mee te houden.

Groetjes
Kenshin

We hebben in de kerstvakantie al afgesproken. We willen het best vaker doen, maar dan moet het waarschijnlijk met de trein en dat is 1 uur reistijd + 20€. Daarnaast moet ik altijd op zaterdag werken, en op een zondag kunnen we niet tot heel laat. Maar voor mij betekenen internetvrienden evenveel, misschien zelfs meer dan “echte” vrienden. Zelfs mn enige 2 relaties kwamen van ( allebei lange afstand). Dus voor mij is dat niet echt belangrijk.

Ik denk dat ik wel sex met hen wil hebben. Maar hoe zou ik kunnen vragen of zij dat ook wilt? Misschien kan ik in de vakantie kunnen afspreken nog, misschien logeren en kijken hoe ze daarop reageert?

K
De reden dat ik voorstelde om hen eerst beter te leren kennen buiten het internet, is omdat sommige mensen anders zijn op sociale media. Het zou jammer zijn als tijdens de seks hen een ander persoon blijkt te zijn, dan hoe jij hen kent.

Natuurlijk is het belangrijkste dat jij je goed voelt bij hen. Als jullie je vertrouwd voelen bij elkaar, kunnen jullie zeker een stapje intiemer worden. Je zou inderdaad kunnen voorstellen om eens bij elkaar te logeren. Daar kan je proberen om het gespreksonderwerp in de richting seksualiteit te brengen. Als dat goed gaat, kan je de vraag stellen of hen wat zou willen proberen.

Gr. Kenshin
Hoi,

Ben er vandaag achtergekomen dat ze nu lesbisch is. Het zal er dus 99% niet van komen.

K
Meer voor mijn interesse en voordat ik een geheel debat start:

Was haar seksuele oriëntatie nog niet eerder aan bod gekomen?
Uit je tekst dacht ik namelijk op te maken dat jullie redelijk wat qua seks hadden besproken, dus dan is dat een tikje vreemd.
toen we elkaar ontmoette op Yubo, was ze nog bi, toen geloof ik een tijdje pan en nu is ze erachter gekomen dat ze lesbisch is. Niks mis mee natuurlijk, ik steun hen ook volledig erin want hen is ook gewoon een goede vriend. Hen heeft ook erg lang getwijfeld over genderidentiteit, misschien trans, misschien niet, misschien genderfluid. Maar hen is hoogstwaarschijnlijk genderfluid.
De kans lijkt je groot dat hen geen seksuele interesse in je zal hebben. Ik kan me voorstellen dat dat een (lichte) teleurstelling moet geweest zijn. Het is inderdaad mogelijk dat iemands seksualiteit wijzigt.

Zit je er erg mee?

Gr. Kenshin
Ik zit er niet erg mee hoor, het was gewoon even “oh echt, dat wist ik nog niet” 😛 Maar we zijn natuurlijk gewoon vrienden en dat is het belangrijkste.

K
Fijn dat jullie als vrienden bij elkaar terecht kunnen. Verder vermoed ik dat jij vroeg of laat een partner zal ontmoeten waar je je, ook op seksueel gebied, goed bij voelt.

Gr. Kenshin

Reageer