Vraag

eigen sperma proeven

  • 11 February 2021
  • 7 reacties
  • 1103 Bekeken

Reputatie 1
Badge

hallo 

Ik zou graag een keertje mijn eigen sperma willen proeven, maar elke keer als ik aan het aftrekken ben en dan klaar ben gekomen verander ik van gedachten en wil ik het niet meer proeven. Heeft iemand tips zodat ik het wel wil blijven proeven??


7 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Je moet echt doorzettingsvermogen hebben om je sperma te willen proeven, je lichaam geeft er al een grens bij aan, dus probeer er niet over te gaan...

Reputatie 7
Badge +19

Waarom wil je dat? Als je het ook niet meer wil als je bent klaargekomen? 

Dan is de enige optie, je sperma bewaren en het proeven als je het wilt😂😂 maargoed ik vind dat best raar en is niet aan te raden.

Als je klaarkomt dan daalt het testosteron. Als je testosteron daalt dan wordt je minder geil en maak je weer normale keuzes die niet gedreven zijn door geil zijn.

Net als wat er in mijn bio staat:point_down_tone1:

Naar mijn idee is er niets mis om te experimenteren met dat soort dingen, en snap ook zeker dat je nieuwsgierig bent. Doe het wanneer je er klaar voor bent en wanneer je het echt wilt. Dat soort dingen hebben echt geen haast.

Mijn tip van de dag is gwn niet proeven!

Een vriend het voor je laten proeven kan ook altijdn.

Reputatie 1
Badge +1

Ik heb t 1x gedaan. Ik had precies hetzelfde probleem, dus ben ik met m’n benen omhoog en m’n piemelnaakt boven m’n gezicht het laatste stukje gaan aftrekken. Dan druipt/ spuit het sperma in je gezicht. Als je je mond opendoet valt het hier ongetwijfeld in. Ik vond het heel spannend en bijzonder maar ben denk ik wel blij dat ik het heb gedaan. Ik zou het echter niet nogmaals doen, gewoon een bijzondere ervaring. 
ik zou dus met je piemel boven je gezicht gaan aftrekken en dan in je gezicht spuiten: dan kan je niet anders dan het proeven 

Reageer