Vraag

Eerste x seks

  • 30 July 2019
  • 4 reacties
  • 1025 Bekeken

Badge
Hoihoi,
ik ben n meisje van 13 en heb een vriend van 14
we zijn al een tijdje bezig met dingen zoals droogneuken, vingeren, pijpen, beffen en aftrekken. We hebben besloten om een stapje verder te gaan (seks te hebben dus) maar ik weet niet hoe ik het leuk en spannend kan maken en de eerste x is toch wel eng

Hebben jullie tips voor de eerste x??

xx anoniem❤️❤️

4 reacties

Hey,
Meestal doen mensen het voorspel kijk hier maar is deze site legt alles uit, De meeste mensen vinden de eerste keer niet fijn maar uiteindelijk wen je er wel aan, Succes!
Badge +5
Hoewel je al wel masturbeert en ook gevingerd bent door je vriend: zijn piemel is waarschijnlijk toch iets groter (dikker/langer) dan zijn vingers. Je vagina is waarschijnlijk nog niet zo ver dat het die dikte zonder pijn kan hebben. Vooral als je niet lekker ontspannen bent, spannen ook de spieren in je vagina zich, waardoor het alleen maar méér pijn kan doen.
De tip is dus vooral om in een ontspannen omgeving met elkaar te vrijen en zorg ervoor dat je vagina goed nat is zodat zijn piemel makkelijk in je glijdt. Eventueel kun je wat glijmiddel gebruiken om alles soepel te laten verlopen.

Andere tip is: laat je vriend op zijn rug liggen en ga jij op hem zitten. Op die manier kun je zelf bepalen hoe snel en hoe diep hij in je komt.
Badge
Hoewel je al wel masturbeert en ook gevingerd bent door je vriend: zijn piemel is waarschijnlijk toch iets groter (dikker/langer) dan zijn vingers. Je vagina is waarschijnlijk nog niet zo ver dat het die dikte zonder pijn kan hebben. Vooral als je niet lekker ontspannen bent, spannen ook de spieren in je vagina zich, waardoor het alleen maar méér pijn kan doen.
De tip is dus vooral om in een ontspannen omgeving met elkaar te vrijen en zorg ervoor dat je vagina goed nat is zodat zijn piemel makkelijk in je glijdt. Eventueel kun je wat glijmiddel gebruiken om alles soepel te laten verlopen.

Andere tip is: laat je vriend op zijn rug liggen en ga jij op hem zitten. Op die manier kun je zelf bepalen hoe snel en hoe diep hij in je komt.



bedankt voor de reactie!! Ik ga hier zeker wat mee doen
Hoewel je al wel masturbeert en ook gevingerd bent door je vriend: zijn piemel is waarschijnlijk toch iets groter (dikker/langer) dan zijn vingers. Je vagina is waarschijnlijk nog niet zo ver dat het die dikte zonder pijn kan hebben. Vooral als je niet lekker ontspannen bent, spannen ook de spieren in je vagina zich, waardoor het alleen maar méér pijn kan doen.
De tip is dus vooral om in een ontspannen omgeving met elkaar te vrijen en zorg ervoor dat je vagina goed nat is zodat zijn piemel makkelijk in je glijdt. Eventueel kun je wat glijmiddel gebruiken om alles soepel te laten verlopen.

Andere tip is: laat je vriend op zijn rug liggen en ga jij op hem zitten. Op die manier kun je zelf bepalen hoe snel en hoe diep hij in je komt.

Deze info is heel erg nuttig, het enige dat ik mis is dat het zeer belangrijk is dat je condooms gebruikt om zwangerschap tegen te gaan.

Groetjes,

Jack

Reageer