Skip to main content

Hoi,

Ik ben 16 jaar en wil heel graag naar naaktstrand in de buurt maar ben heel erg preuts en ik denk dat ik een stijve krijg 

Hebben jullie tips voor bij het uitkleden en lopen?

En hoe moet ik mijn schaamhaar hebben lang of glad kaal of daar tussen in? 

Komen er ook andere jongens/meisjes van mijn leeftijd daar?

Nog meer tips zijn altijd welkom 

@Onbekent1234  ik kom al heel lang en heel vaak op naaktstranden. Als voor de 1e x er heen gaat zou je misschien kunnen beginnen bij de duinen dus helemaal achteraan. En voor je gaat je goed aftrekken dan is de kans op een stijve kleiner. 

Voor het uitkleden moet je gewoon staand doen alsof je thuis op je kamer/badkamer bent. Ga dan eerst een tijdje op je handdoek zitten en scan de omgeving een beetje af. Als je een stukje wilt lopen is het helemaal niet erg als je een stijve krijgt je zou echt niet zo aangestaard worden of uitgelachen worden maar je moet er niet te koop mee lopen. Jongens hebben nu eenmaal een piemel die nog wel eens kan groeien. 

En kwa schaamhaar moet je zelf weten, als je met een bos schaamhaar wilt rond lopen moet je dat doen en als je helemaal kaal wilt moet je dat ook gewoon doen.

Hier in nl is de kans klein dat je leeftijdsgenoten tegen komt in zuid Europa is het normaler dat je leeftijdsgenoten tegen komt. 

Je kunt ook bv naar een naturistencamping gaan met voldoende animatie e.d. bv zwembad Enzo daar komen ook vaak wat jongere.

Als je meer wilt weten zie ik het wel

Ik heb mijn schaamhaar wat getrimd staat mooier en frisser plus je piemel is dan extra goed te zien

🍌🙌

Op het naaktstrand heeft wel iedereen een stijve gehad.  Mijn pa heeft tuurlijk mijn penis hard  gespot en ik die van hem de ochtend erectie ook  door de dag het gebeurt gewoon. We kennen elkaar dus geen probleem wat andere van denken is hun ding. Ga gewoon chill relax alles uitdoen de rest komt vanzelf voel op jouw gemak en succes. 

Dankjewel voor je reactie!!

Maar het strande waar ik heen wil gaan is aan een rivier zonder duinen en is dus 1 groot veld zonder buldjes of struike

Maar vind het best eng om er heen te gaan want ben echt heel preuts en heb je nog meer tips? (sorry dat ik er zoveel naar vraag)

En hoe moet ik het tegen mijn ouders vertellen

@Onbekent1234 als je er heen gaat kun je rustig de omgeving bekijken en kijken of er een rustig plekje is. Het is niet zo dat als je er bent gelijk je kleren moet uittrekken. Als je je plekje hebt gevonden en je laken hebt neergelegd ga je erop zitten en rustig je kleren uit als het een officiële naaktstrand is zal niemand naar je kijken van wie je bent. En wat je tussen je benen hebt hangen. Gewoon op je billen gaan zitten en eventueel je benen omhoog trekken, als je bang bent dat je een stijve krijgt ga je op je buik liggen. Als iedereen daar naakt is zal je zien dat niemand naar je kijkt. En wat ik eerder zei voordat je erheen gaat even goed aftrekken dan is de kans op een stijve een stuk kleiner. En als je een beetje gewend bent kun je beginnen met te gaan staan bij je plek, als dat goed voelt loop je een keer op en neer naar het water en zo steeds een stapje verder gaan

Heel erg bedankt voor reactie 

Ik dacht je komt er aan en gelijk klere uit moete

Ik ga er een x heen dat weet ik denk wel zeker 

en hoe is het gegaan of moet je nog gaan

Heel erg bedankt voor reactie 

Ik dacht je komt er aan en gelijk klere uit moete

Ik ga er een x heen dat weet ik denk wel zeker 

@Onbekent1234  graag gedaan, nee tuurlijk hoef je niet gelijk naakt te gaan. Ik kom elke zomer heel vaak op naaktstranden en naaktcamping’s. Als mensen van een camping bv weg zijn geweest komen ze gewoon gekleed terug en gaan naar hun verblijf en kleden ze zich daar pas helemaal uit 

Maar het strande waar ik heen wil gaan is aan een rivier zonder duinen en is dus 1 groot veld zonder buldjes of struike

Maar vind het best eng om er heen te gaan want ben echt heel preuts en heb je nog meer tips? (sorry dat ik er zoveel naar vraag)

En hoe moet ik het tegen mijn ouders vertellen

@Onbekent1234  is niet erg ik vind het juist leuk om op je vragen te antwoorden. Eindelijk iemand die interesse heeft in het nudisme/naturisme.

En waarom zou je het aan je ouders moeten vertellen, hang gewoon een smoes op

en hoe is het gegaan of moet je nog gaan

Lijkt me een beetje koud nu

Reageer