Skip to main content

Hallo, ik vroeg me af, hoe was jullie eerste keer klaarkomen?  Ik ben heel nieuwsgierig naar jullie eerste ervaring. Zowel jongens als meisjes mogen antwoorden natuurlijk :)  ik weet dat ik niet de eerste ben die dit vraagt, maar de meest recente topic met deze vraag is van bijna een half jaar geleden.

Tbh, bij mij was het per ongeluk. Stond onder de douche wat te spelen met m’n piemel, en ja opeens kwam er iets uit. Wat ik vond weet ik niet echt meer, wrs wel chill want ik ben het blijven doen!


Ik was al veel droog klaar gekomen  En  2 maand voor mijn 14e . Kreeg ik mijn eerste doorzichtige waterachtige druppeljes sperma . Ik werd door een vriend gerukt . En had niet echt door dat ik met sperma klaar kwam . Mijn vriend had het wel gemerkt . En ik was best wel heel blij . Het gekke is dat na de eerste keer  in mijn pisser best wat jeuk had . Waar door ik weer de zin had om weer klaar te komen . En heb die dag wat meer gerukt als er voor .


@Timotje 

Hoe kom je eigenlijk droog klaar?

Zover ik me kan herrineren ben ik alleen klaargekomen met sperma, volgens mij was de eerste keer op mn 9 of 10e, heel droog gw 1 plakkerig druppeltje haha.

Hoe krijg je het voor elkaar dat een vriend je eigenlijk wil aftrekken? Mij lijkt het me heel geil om met een vriend af te trekken en heel erg verbindend dat je een band krijgt

 


Ik mocht op mijn 10e met de buurjongen  en zijn ouder  mee op vakantie in een vakantiehuisje . We gingen om warm water te sparen samen naar bad . En deelde een tweepersoonsbed  .


En toen hebben jullie elkaars lul afgetrokken?

Vond je dat leuk? En hij ook? Hoe oud was je buurjongen toen? 


Mijn buurjongen is 2 jaar ouder .Er was heel wat badschuim in het badwater gedaan.  Bij het uitkleden stonden we met onze rug naar mekaar . Doen ik me omdraaide om in bad te stappen zat de buurjongen al in bad . Ik hield  mijn hand voor mijn plassertje en stapte ook in het schuimbad . Uit het niets vroeg hij mijn of ik mijn plassertje wou laten zien . Ik dacht dat het een grap was . En zie jij eerst . Hij ging meteen staan . En zijn penis zat onder het badschuim. Er zat al wat haartje boven zijn penis . En doen hij weer in bad zat ben ik ook gaan staan . Er hing ook wat badschuim over mijn plassertje . Hij vroeg of hij het mocht weg halen om mijn plassertje beter te kunnen zien . Ik kreeg voor het eerst bewust een stijve . En zijn moeder riep dat het tijd was om uit bad te komen . Ik moest vroeger naar bed . En sliep al doen hij naar bed kwam . 

Ik werd wakker om dat hij aan mijn plessertje zat te friemelen . En die avond liet hij zien hoe een jongen van zijn piemel kon genieten . En ik zag die avond voor het eerst sperma . Ja ik vond het leuk . Ik kreeg de 14 dagen dat we op vakantie waren best wel veel aandacht  van hem . Waar het maar kon ging mijn Zwembroek of broek uit .  En we zijn nog vrienden ook al heeft hij nu zo nu en dan een lief .

 


Timootje en Kater, jullie gaan offtopic, willen jullie bij het onderwerp blijven?

 

Groeten,

 

Britta van de Kindertelefoon


Reageer