Eerste reactie op de penis van je vriendje

  • 27 July 2014
  • 6 reacties
  • 7170 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Meisjes , wat was jullie reactie toen je voor het eerst de penis van je vriendje zagen?

6 reacties

Hii

ik moest lachen, niet gemeen dan ik zei dit.
" Pff, hey olifantenslurf "
Hij had een hele kleien dus hij begon ook met lachen.
hij liep altijd op te scheppen over hoe groot zijn penis vas wel 18 cm, dus toen ik hem voor het eerst zag en hem hard had gemaakt vroeg ik is hij nu dan wel helemaal hard? hij zei van wel dus ik keek er nog eens naar en vroeg toen of hij niet per ongeluk te klein had gemeten, want het leek voor mij veel minder dat 18 cm xD hij was best beledigd daardoor :S
Heel normaal, ik schrok niet , al is die wel aan de flinke kant. Hij maakte er een grap over en toen moeste we lachen en kregen we voor de eerste keer seks. 
Hey haha, 

We waren in het zwembad en alle kleedhokjes waren ''bezet'' dus gingen we samen omkleden, toen leek het enorm of hij een stijve had. 
Al was dat niet zo zei hij. Toen zei ik dus jawel, en toen zei hij nee, wedden? Toen liet hij zn lul zien haha.

Verder was het volkomen normaal en heb ik hem gerukt en hij mij gevingerd haha 🙂.
Ik ben een jongen maar ben best bereid te zeggen wat mijn vriendins reactie was.
mijn vriendin kwam bij me onder de douche staan en zij gaf me knuffel toen zo ziet er lekker uit en toen kuste ze hem
Badge
hoii haha,
we waren elkaar geil aan het maken enzo ik was echt geil dus ik deed men hand in zen onderbroek en toen voelde ik zen lul en toen zei hij je mag best kijken hoor en toen haalde ik m uit zen broek en toen zei ik zozo ziet er goed uit hoor en toen pijpte ik m😁 k schrok der wel een beetje van want op deze leeftijd is ie best groot

Reageer