Eerste keer vragen en advies over vriendje?

  • 21 March 2019
  • 2 reacties
  • 297 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hee,

ik ben al een tijdje met iemand bezig en we hebben al veel gedaan maar nu is het tijd voor sex. We hebben het al paar keer geprobeerd maar het lukte niet helemaal. Ik ben denk ik gewoon niet ontspannen genoeg voor de penetratie. Ik ben niet aan de pil maar we gebruiken wel condoom. Verder ben ik niet helemaal zeker over mijn lichaam dus vindt het altijd wel beetje shit om mijn shirt uit te doen.
We hebben het een keer een beetje onveilig gedaan maar hij haalt een zwangerschapstest.
Alleen een dingetje ik wil eigenlijk nu wel onderhand een relatie en eigenlijk ook geen seks als we geen relatie hebben want dan voel ik me gewoon gebruikt en ga ik er misschien later spijt van krijgen. Ik heb dat aangegeven en dan zegt hij: we spreken paar keer af en dan kijken we wel. Verder is hij wel super lief en voel ik me super op me gemak bij hem en kan ik gewoon alles zeggen.
Ik ben al twee keer vreemdgegaan (alleen gezoend maar hij denkt alleen een kusje) maar hij was maar een beetje boos dus waarschijnlijk wil hij wel echt gewoon wat of ik ben gewoon de enige die die kan krijgen en weet hij dat ik altijd wel terug kom bij hem omdat hij weet dat ik hem echt leuk vindt.
Eerst zei hij ook altijd hou van jou maar voortaan niet meer via snap en app soms wel xx maar ik weet het dus allemaal niet meer

Hoe kan ik me meer op mijn gemak voelen bij Het moment? Hebben jullie tips voor standjes voor de eerste keer? En wat zouden jullie doen als jij eerst seks wil zonder een relatie te hebben?

2 reacties

Reputatie 2
Badge +2
Kijk naar zijn mooie body en billen en hij naar jou borsten en vagina. Tong elkaar en zit beiden met tepels te spelen en hij dan aan je klit te friemelen. Als je merk dat je nat gaat worden kan hij 2 tot 3 vingers in je vagina in en uit bewegen.
Dat maakt je klaar voor de echte penetratie met zijn lul.
Beste stand je is je ligt op je rug met de benen wijd. Hij komt boven je liggen en gaat dan bewegen. Ontspan je en ik weet zeker dat je een orgasme krijgt..
Hey,

Jullie relatie is onder druk, omdat je een paar keer bent vreemd gegaan. Ik denk dat hij daarom niet meer altijd 'Ik houd van je.' zegt. Misschien is het daarom ook een beetje awkward als jullie seks hebben?

Ik stel daarom voor dat het misschien beter is om weer 'opnieuw te beginnen'. Gewoon, rustig aandoen en met elkaar uit eten, wandelen door het bos, etc. Wat onschuldige dingen en daarna is jullie relatie misschien weer tiptop in orde.

Groetjes,
Geen_Naam

Reageer