Eerste keer voor mij :)

  • 13 April 2019
  • 1 reactie
  • 2203 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hee, ik ben een meisje en ben 2 weken geleden ontmaagd door mijn vriendje...
Ik hou super erg van mijn vriendje en we hebben ook alweer 7 maanden verkering.
ik ben nog best jong maar wist dat ik er klaar voor was 🙂... Ik weet dat er veel meisjes net zoals ik veel dingen gaan opzoeken op internet, of het pijn doet of niet bijvoorbeeld. In dit verhaaltje wil ik graag mijn verhaal vertellen en hoe het in de werkelijkheid kan gaan vertellen.

Maar goed, over onze eerste keer... We gingen voor het eerst in onze verkering logeren, Ik ben was pas een maand aan de pil, zorg dus dat je altijd anticonceptie slikt voordat je voor de eerste keer seks gaat hebben.
We gingen in middag op bed liggen en ik heb stiekem al wat gevoeld en hij ook, we hebben dus eigenlijk de hele middag in bed gelegen. In de avond zijn we in zijn jaquazi gegaan, naakt dus.... 🙂.
We hadden elkaar dus al naakt gezien voor de eerste keer. Hiervoor als we wel eens gingen afspreken heeft hij bij mij sowiezo al een beetje stiekem gevoeld.
Het was nacht, Het was bijna zover, ik zat op hem en we waren allebei naakt, en we waren volop aan het zoenen.. Op dat moment wist ik eventjes niet meer wat ik moest doen want ik was echt bang dat het pijn ging doen... Op een gegeven moment zijn we maar doorgegaan met onze handen, vooral ik dan bij hem.. 🙂.
We werden wakker en hebben we ook nog zitten zoenen, en een beetje gestreeld. Opeens gingen we weer terug in bed liggen, hij had het lef en ik ook ineens... Hij ging naar beneden en begon met zijn handen en tong, We deden het ook niet met condoom dus dan moet je goed nat zijn wil het lukken, en toen gebeurde het... het ging niet perfect maar het was echt fijn, vooral omdat ik me zo op het gemak voelde bij hem! We zijn daarna in slaap gevallen, nu komt er binnenkort een 2de keer en dan gaat het wel met condoom 🙂 haha.

Iedereen verwacht de eerste keer anders, ik had ook verwacht ik het lef zou hebben, het heeft achteraf geen pijn gedaan ( tenminste nog de pijn die je kan verdragen ). Zolang je je maar ontspant en je op je gemak voelt bij die persoon. Je moet natuurlijk ook goed opgewonden zijn !

dit was mijn verhaal!! Hopelijk heb je er iets aan.. :P
doeii

1 reactie

Hoi

Bedankt voor het delen van je ervaring 🙂 Fijn dat je deze belevenis als iets positiefs zal herinneren.

Groetjes
Kenshin

Reageer