Skip to main content

Hey, ik ben een meisje van 13 jaar en heb onlangs de eerste keer gevingerd. Ik had het al vaker gedaan maar voelde toen niks. deze keer was het wel echt anders. ik stimuleerde mijn clitoris en na een tijd kreeg ik wel schokken in mijn buik en benen mijn buik verkrampte precies, echt raar. het voelde wel precies goed maar deed ook precies pijn. ik kreeg prc een steek of pijn in mijn been. ik kreeg geen orgasme denk ik maar het werd wel elke keer heftiger maar durfde niet voortdoen of het lukte niet meer omda ik zo hard beweegde en niet kon stilliggen. 

zijn er meisjes die me kunnen helpen? is dit normaal? aub help mijj

Ik zou proberen door te gaan, het is gewoon goed wat je voelt 


Oké ten eerste ik ben een transjongen, dus ik ben een jongen maar ik wel een ‘meisjeslichaam’ dus ik doe dit ook. Ik had eerst ook dat het beetje pijn deed en toen ging ik zeg maar wat meer naar achteren en dan zacht beginnen dan lukt het bij mij wel.


dankjee!


hee, ik zou het voor de eerste keer naar een lange tijd natuurlijk niet zo heftig doen, het is nog niet echt gewend probeer de volgende keer aan iets te “denken” dat je misschien een gevoel krijgt en ligt er ook aan welke plek het is 

hoop dat je beetje verder bent gekomen !


Reageer