Skip to main content
Haay ik ben emma 13 jaar oud en sinds kort een vriendje, maar nu willen wij voor het eerst met elkaar naar bed hoe voelt dat en het belangrijkste om wel of niet te doen? we willen het wel veilig doen maar pil niet aan de pil geen hormonen in mijn lichaam voor mij altans 🙂
Seks is geweldig, maar de eerste keer kan een beetje pijn doen als hij je neukt. Je bent nog jong, als je er klaar voor bent is dat geen probleem. Ik had ook jouw leeftijd toen ik ontmaagd werd. Heb daar zeker nooit spijt van gehad.

Zorg ervoor dat je opgewonden bent en daardoor lekker nat bent. En gebruik glijmiddel. probeer als hij bij je naar binnen gaat zoveel mogelijk te ontspannen, anders lukt t niet en kan t pijnlijk zijn.



Je vriendje moet een condoom om doen als je geen pil wil. Zorg ervoor dat die goed zit. En wissel na een tijdje van condoom. Als hij al is klaargekomen moet je een nieuwe nemen. En ook als hij je al langer neukt moet je ook een condoom wisselen, maar meestal komen jongens de eerste keer heel snel klaar dus is dat vaak niet nodig.

Is je vriendje ook nog maagd? Je kan hem dan zonder condoom pijpen en zn sperma slikken als je dat zou willen.

Heel veel plezier, dat is het belangrijkste!
Hoi



Als jullie er beiden klaar voor zijn, is het prima om wat intiemer te worden. Jullie zouden kunnen beginnen met knuffelen, elkaar bevredigen, naar elkaar kijken, etc. Zoals Sha zei, is het belangrijk dat jullie voldoende opgewonden en ontspannen zijn, en de nodige bescherming bijhebben.



Als één van jullie het op een gegeven moment niet fijn meer vindt, is het belangrijk dat diegene dat aangeeft. Je kan altijd stoppen, ook al zit je er middenin.



Groetjes

Kenshin
" geen hormonen in mijn lichaam voor mij altans "

Ware het niet dat veel processen geregeld worden door hormomen.

En het feit dat jouw eigen lichaam dergelijke hoeveelheiden van die hormonen ook aanmaakt. (Nouja, niet de hele tijd natuurlijk, maar gedurende de cyclus e.d....)



En verder ben ik het met de rest eens:

-Zorg voor een goed voorspel en eventueel glijmiddel, zodat het soepeler gaat.

-Gebruik voorbehoedsmiddelen. Omdat jij geen zin hebt in de pil of dergelijke dingen zul je dus condooms moeten gebruiken.

Controleer de datum daarvan, zodat je zeker weet dat ze niet over de bruikbare datum zijn e.d. Oftewel, weet hoe je ze moet gebruiken.

Reageer