Skip to main content
Vraag

Eerste keer seks onzeker

• September 17, 2025
  • 4 reacties
  • 576 Bekeken

Hoi hoi,

Ik heb dus laatst met een meisje gepraat via snapchat want ze zei dat ze had gehoord dat ik leuk was en wilde me zien en ik wist dat iemand van m'n school me op haar heeft afgestuurd en ik was eerst niet geïnteresseerd maar in me klas zei niemand wie het was en sommige zeiden dat ik haar moest terug voegen dus dat heb ik gedaan en hebben dus heel wat gepraat en ze zou ook seks willen ik zou dat heel graag willen alleen ik heb het nog nooit gedaan en ik ben wat onzeker want ik heb borsthaar en ook best wat haar op mijn benen en ook balhaar en ik ben bang dat ze dat niet aantrekkelijk vindt. Weten jullie hier iets van vinden meisjes het mooier als alles gewoon glad is of maakt dat niet heel veel uit?

Ik hoor graag van jullie(ook de meiden)

4 reacties

Forum|alt.badge.img+3

Ik denk dat ze het borsthaar en beenhaar geen probleem vindt. Balhaar weet ik niet. Als je echt een bos hebt zou ik het korter scheren. Het is fijn voor jouw en die meid dat als je het uiteindelijk gaat doen dat je zaakje schoon is. Dus daar scheren zou ik zeker doen.

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • September 18, 2025

Ja als ik jouw was zou ik het daar glad maken vinden de meeste wel fijn .

Maar 1ding blijf wel gewoon je zelf .

Maar rond het gebied beneden gewoon netjes en glad houden 

• September 18, 2025

Als ze je echt leuk vindt dan maakt het haar niet zoveel uit denk ik. Ik heb hetzelfde als jij dus met dat haar. Dus ook schaamhaar (en balhaar). Als je best veel hebt is dat vooral lastig met het condoom. Het condoom omdoen is dan niet echt een probleem maar het afdoen is wat lastiger omdat het schaamhaar zeg maar tussen het condoom blijft zitten en dat kan wat trekken. Ik rol het condoom dus meestal niet tot in het haar uit, maar net ervoor. Het beste is het om dit wel helemaal tot het einde van je lul te doen, maar je moet gewoon ook goed opletten dat ie er niet afglijdt. Dat gebeurt meestal als je net bent klaar gekomen. Je lul is dan meestal iets minder hard. Ik heb het wel een keer gehad, en dan kun je het condoom gaan zoeken.

• September 18, 2025

Vraag het haar of ze daar problemen mee heeft. En anders samen douchen en laat je het door haar kaal scheren