Skip to main content
Vraag

eerste keer seks

• August 26, 2025
  • 4 reacties
  • 1165 Bekeken

Noah2009
Forum|alt.badge.img+1

Ik had laatst met een guy van snap afgesproken om te neuken (ik ben trans dus heb een kut). Het zoenen en voelen en uitkleden enzo was heel leuk, tot we echt gingen neuken. Het deed pijn, het paste nauwelijks en er was echt niks aan.

heeft iemand ervaringen/tips over de eerste keer? Hoort dit? Voor mijn gevoel hoort seks niet vervelend te zijn, maar juist leuk.

ik heb al eerder tips gevraagd aan mensen maar die zeiden bijna allemaal dat ik het gewoon langzaamaan moet proberen met steeds iets groters. Ik probeer dit nu al een jaar, maar ik ben het niet leuker gaan vinden en het helpt ook niet, dus heeft iemand alsjeblieft tips? Dankjeee

4 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 26, 2025

Je moet er zelf ook klaar voor zijn. En opgewonden genoeg zijn. Anders werkt het niet.

Noah2009
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • August 27, 2025

Alleen weet jij hoe ik weet of ik klaar ben? Want zoals ik zei probeer ik t al een jaar echt gericht en toen we bezig waren was ik zeker weten opgewonden

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 27, 2025

Geen idee, ik ken je niet en je lichaam niet. Mocht het nou echt niet weg gaan kan je altijd een keer langs de huisarts gaan. 

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • August 29, 2025

Hey je kan het altijd met iemand anders proberen misschien ligt het aan de jongen