Skip to main content

Hey, ik ben 17 jaar. Ik heb nu ongeveer 9 maand een vriend, hij is super lief en ik hou heel erg veel van hem, hij is 18. De laatste tijd zijn we erg bezig met seks enzo. We hebben het er vaak over en sturen elkaar ook naaktfoto’s (btw we zijn beide nog maagd). Laatst hebben we voor de eerste keer geprobeerd seks te hebben, we hebben een lang voorspel gehad, hij heeft mij gevingerd en ik heb hem afgetrokken. Ook heb ik hem gepijpt en hij heeft mij gebeft. We hebben ook veel gestreeld en gezoend. Maar toen hij zijn penis in mijn vagina wilde doen, lukte het niet. We zijn beide heel erg teleurgesteld omdat we waren allebei heel erg opgewonden en we wouden het allebei graag doen (hij was stijf genoeg en ik was heel nat). We weten niet hoe het komt dat zijn penis er niet in kon, is mijn vagina misschien te klein of is zijn penis misschien te groot? Kan iemand helpen of heeft iemand tips? We willen allebei graag seks hebben.

Hey! Ik snap dat dat heel vervelend is. Ik ben zelf 15 en ook nog maagd. Ik herken deels jouwn verhaal, want ik kreeg vroeger zelfs geen vinger naar binnen toen ik heel geil was en vond dat zo irritant. Ik probeer nu steeds wat grotere dingen te gebruiken, om het wat op te rekken. Nu kan ik ong 2 vingers inbrengen, dat is al beter dan 0 ;)

Maar ik denk dat jij misschien last kan hebben van vaginisme . Dat is dat je bekkenbodemspieren onwillekeurig aanspannen, terwijl je dat niet wilt. Dit kan komen door spanning.  Dit zorgt ervoor dat je vagina ‘opslot’ gaat en penetratie niet mogelijk is. Ik weet niet of je normaal wel tampons inkrijgt? Maar dat zou een reden kunnen zijn.

Of dat het is, weet ik niet zeker natuurlijk. Maar gelukkig is er voor alles een oplossing 😉 Er zijn trainingen hiervoor of je kan pelotten bestellen online, zo ‘rek’ je je vagina wat op. 

Wat jullie nog kunnen proberen is eerst zijn eikel naar binnen te brengen, dan wachten jullie en haal jij een paar keer diep adem en ontspan je volledig, en kijken of het dan lukt om stukje voor stukje meer naar binnen te gaan. Glijmiddel kan ook nog helpen. 

Verder moet je het zeker niet overhaasten, het komt vast wel goed! Als je het niet vertrouwd, kan je naar de dokter gaan. Maar heel vaak is de oorzaak niet fysiek maar mentaal. Blijf oefenen en proberen 

Succes x


-onnodige quotes verwijderd-

Heel erg bedankt voor de tips! Ik ga ze zeker gebruiken 


Kan er idd aan liggen dat je te gespannen bent, zeker als je wel nat genoeg bent. Het is niet zo dat je te klein bent of hij te groot. Misschien kan hij het eerst eens met z’n vingers proberen en kijken hoe dat gaat? Gewoon blijven probereb, het gaat jullie echt wel een keer lukken.


Reageer