Vraag

eerste keer seks

  • 21 March 2021
  • 5 reacties
  • 1196 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Haii , ben ik weer ik heb een vraag 

ik ga binnenkort voor het eerst seks hebben met mijn vriendje ( hij is 15 en ik 13) 

hebben jullie tips hoe dat moet gaan want ik wil het niet awkward maken omdat ik niet weet wat ik moet doen

bijv , moet ik hem helpen met stijf maken ? , of wat voor standje is het fijnst ? 
ik weet het het is een rare vraag maar ja ik heb wel tips nodig 

alvast bedankt! :) 


5 reacties

ik denk als jullie het gaan doen dat die wel al stijf is, daarna gewoon rustig doen en alleen dingen doen die jullie bijde leuk vinden

 

Waarschijnlijk word die van de gedachten al hard en gewoon voorzichtig doen en stoppen als het pijn doet

Allereerst is het super belangrijk om dit allemaal te bespreken.
Neem van te voren dus door wat jullie gaan doen, waar jij je zorgen voer maakt en wat je wilt gaan doen.
Je wilt je je natuurlijk niet naderhand spijt hebben van iets, wat je van te voren had moeten regelen.

Zorg dus voor voorbehoedsmiddelen ( de pil, de juiste maat condooms, etc).
Voorspel is ook belangrijk, maar vergeet geen glijmiddel.
Dit maakt seks fijner voor jullie beiden.
Meisjes kunnen bijvoorbeeld super veel zin hebben in seks, maar simpelweg niet voldoende vocht aanmaken voor fijne seks.
Gebruik dus glijmiddel dat goed is voor je huid en condooms niet aantast, als je die gebruikt.

Communicatie is dus het allerbelangrijkste, ook tijdens seks.
Regel dat dus goed met je vriendje.

Reputatie 4
Badge +3

ik ben twee weken geleden ontmaagd en dat ging heel erg vanzelf.

we waren samen op zijn kamer en na het zoenen voelden we dat we meer wilden. meestal ben ik erg nat maar toen net niet,zenuwen denk ik. met wat speeksel en een condoom met glijmiddel kwam alles goed. scheelde wel dat ik niet echt maagd was, mn haarborstel had ik er al vaker ingehad

het was gewoon heel fijn, anders dan je je voorsteld. nu doen we het zo vaak het kan en ben ik ook weer gewoon nat

Reputatie 2
Badge +2

-Onnodige quote verwijderd-
 

heyy, het kan best wel spannend zijn dat begrijp ik! ik was ook 13 en men vriend was 18 toen ik ontmaagd werd. je kan je vriendje om hulp vragen en eventueel vragen wat hij fijn vind. als het pijn doet moet je het zeggen! en stijf word ie vaak vanzelf wel, anders kan je ook eventueel zachtjes over zijn kruis strelen. het standje licht aan jezelf, dat is heel verschillend! maak je je er niet te veel zorgen over het komt wel goed.

Reageer