Skip to main content

Heej,

Aankomende weekend wil ik samen met mijn vriend voor het eerst seks gaan hebben, we zijn allebei heel ver op het gebied van seks, pijpen,droogneuken,vingeren, dat soort dingentjes. Nu zijn we klaar voor echte seks, we hadden al is eerder een poging gedaan op echte seks maar hij wist niet waar het in moest en ik wist niet zeker of het daarin moest. Nu denk ik wel dat hij het weet waar hij het in moet doen, maar wat als het niet past? ik ga vrijdag met hem condooms kopen en glijmiddel. Ik wil echt seks met hem en hij ook, iemand tips hoe het echt gaat passen en misschien nog ergens anders voor tips?

steek het er gewoon in joh


steek het er gewoon in joh

Niet een hele nuttige reactie, kan er niet heel veel vanuit halen en dat weet jij dus ook was niet nodig om deze reactie te plaatsen.


Je vagina is erg rekbaar, er past immers ook een kind doorheen. Als hij het gewoon rustig aan doet, en jij nat genoeg bent (of idd met behulp van glijmiddel) gaat het echt wel lukken. Maar verwacht niet dat het de eerste keer meteen perfect gaat. Jullie zullen gewoon met z'n tweeën wat moet aanklooien en ontdekken wat wel en niet werkt en goed voelt. Maar dat is aan de andere kant ook wel weer leuk. Have fun.

 

Groetjess


Je vagina is erg rekbaar, er past immers ook een kind doorheen. Als hij het gewoon rustig aan doet, en jij nat genoeg bent (of idd met behulp van glijmiddel) gaat het echt wel lukken. Maar verwacht niet dat het de eerste keer meteen perfect gaat. Jullie zullen gewoon met z'n tweeën wat moet aanklooien en ontdekken wat wel en niet werkt en goed voelt. Maar dat is aan de andere kant ook wel weer leuk. Have fun.

 

Groetjess


Een tampon past bij mij niet maar komt dat dan gewoon omdat ik niet opgewonden ben?


Je vagina is erg rekbaar, er past immers ook een kind doorheen. Als hij het gewoon rustig aan doet, en jij nat genoeg bent (of idd met behulp van glijmiddel) gaat het echt wel lukken. Maar verwacht niet dat het de eerste keer meteen perfect gaat. Jullie zullen gewoon met z'n tweeën wat moet aanklooien en ontdekken wat wel en niet werkt en goed voelt. Maar dat is aan de andere kant ook wel weer leuk. Have fun.

 

Groetjess


Een tampon past bij mij niet maar komt dat dan gewoon omdat ik niet opgewonden ben?

Dat kan, je vagina wordt veel rekbaarder als je nat bent, dus glijd een lul er zo in! Al is de 1ste x seks altijd moeilijk.. Groetjez,

-flopflop13 


Een tampon past bij mij niet maar komt dat dan gewoon omdat ik niet opgewonden ben?

 

Het kan ook zijn dat je erg gespannen bent en dat het daarom niet lukt. Als je erg gespannen bent, komt er ook veel spanning te staan op je vulva en alles daaromheen. Daarom is het ook belangrijk dat jullie straks in de goeie mood en gewoon heel relaxed zijn. Probeer er niet te veel tegenop te zien en denk niet steeds dat het niet gaat lukken want dan maak je het jezelf juist moeilijker. Begin gewoon rustig met wat foreplay en denk dan niet te ver vooruit. Gewoon stap voor stap.

Als jij ontspannen en opgewonden bent en hij doet rustig aan, zou het goed moeten komen. Niet te druk om maken.


Reageer