Eerste keer seks

  • 15 August 2019
  • 3 reacties
  • 2418 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heyy allemaal!

Ik en m'n vriendin hebben na goed overleg en wederzijds instemming vanmiddag eerst condooms en glijmiddel gehaald, en na wat geflikflooi thuis hadden we besloten om seks te hebben. En we gebruiken eigenlijk alle mogelijke voorbehoedsmiddelen (m'n vriendin zit aan de pil). Het was een enorme goede eerste keer. Ik had veel minder van verwacht dus was erg blij. We waren alleen thuis dus we werden niet gestoord. Na dat we vlak voor de laatste keer aan elkaar vroegen of we het zeker wisten hadden we seks. Ik heb nog even seks met haar gehad en na een minuut of 10/15 kwam ik klaar in het condoom. Voor ons was het een geweldige eerste keer (ook voor m'n vriendin de eerste keer). Hoewel ik een hele goede eerste keer had, lees ik ook veel mensen die een slechte eerste keer hebben. Ik zou ook wel is hun reactie willen horen, maar eventuele tips, op of aanmerkingen mogen jullie ook altijd achter laten hoor ;)

Fine dag allemaal nog!
Ps: ben zo blij dat ik met haar ontmaagd ben 😍

Groetjes!
NielsInDeLucht

3 reacties

Damn man, geluksvogel. Ik ben sinds 2 weken 16 en heb nog niet eens ooit een chick op de bek gepakt
Reputatie 1
Badge +1
Wat fijn dat je bent ontmaagd en daar een fijne ervaring aan heb overgehouden! Nog lang niet bij iedereen gaat het goed, zo ook bij mij. Ik ben een jaar geleden ontmaagd door een jongen waarmee ik al 4 jaar aan het praten was via social media. We gebruikte ook een condoom en daarvoor hadden wij gewoon voorspel. We hadden het standje doggy uitgekozen. Doordat hij een lichamelijk probleem heeft (wat ik privé houd) kon hij niet klaarkomen met condoom. Verder vond ik dat geen probleem want ik had hem al eens klaar laten komen eerder en ik wist dat het niet aan mij lag.

Verder heb ik daarna een vriend gehad waarmee ik wel prima seks had, verder niks op aan te merken. Na paar maanden had ik een nieuwe vriend, ik dacht dat seks alleen maar beter werd. Niet dus... Hij was erg onervaren en kon niet luisteren, ik had al vaker aangegeven dat het pijn deed en moest stoppen, dat kende hij volgens mij niet. Toen dat uit ging dacht ik zelf dat seks niet eens lekker is, totdat ik een man ontmoette die al wat ouder is en ook meer ervaring heeft. HIJ IS GEWELDIG zeg ik je. Ik heb seks nog nooit zo lekker ervaren als nu.

Hierbij een beetje mijn ervaring, een tip is wel. Praat erover wat je wil in bed dat helpt enorm met wat jij fijn vind.

Groetjesss!
Wat fijn dat je bent ontmaagd en daar een fijne ervaring aan heb overgehouden! Nog lang niet bij iedereen gaat het goed, zo ook bij mij. Ik ben een jaar geleden ontmaagd door een jongen waarmee ik al 4 jaar aan het praten was via social media. We gebruikte ook een condoom en daarvoor hadden wij gewoon voorspel. We hadden het standje doggy uitgekozen. Doordat hij een lichamelijk probleem heeft (wat ik privé houd) kon hij niet klaarkomen met condoom. Verder vond ik dat geen probleem want ik had hem al eens klaar laten komen eerder en ik wist dat het niet aan mij lag.

Verder heb ik daarna een vriend gehad waarmee ik wel prima seks had, verder niks op aan te merken. Na paar maanden had ik een nieuwe vriend, ik dacht dat seks alleen maar beter werd. Niet dus... Hij was erg onervaren en kon niet luisteren, ik had al vaker aangegeven dat het pijn deed en moest stoppen, dat kende hij volgens mij niet. Toen dat uit ging dacht ik zelf dat seks niet eens lekker is, totdat ik een man ontmoette die al wat ouder is en ook meer ervaring heeft. HIJ IS GEWELDIG zeg ik je. Ik heb seks nog nooit zo lekker ervaren als nu.

Hierbij een beetje mijn ervaring, een tip is wel. Praat erover wat je wil in bed dat helpt enorm met wat jij fijn vind.

Groetjesss!

En ik kan je vertellen dat we tijdens onze eerste keer alleen maar aan het communiceren waren of het fijn was voor de ander 🙂

Reageer