Skip to main content
Vraag

Eerste keer seks

• December 12, 2025
  • 3 reacties
  • 740 Bekeken

Hallo allemaal, Ik (naam verwijderd ivm anonimiteit) ben 15 en hebben een fwb (friends with bennenfits) met Sophie ook 14 jaar, (niet haar echte naam). Ik en Sophie zijn al langere tijd seksueel actief dus denk aan zoenen, aftrekken, pijpen, vingeren, beffen. Dat soort dingen nu hadden we laats seks. Maar t ging niet zo makkelijk haha. Zij was ontspannen ik ook, ze was nat, ik stijf. Natuurlijk een condoom om maar we vonden gewoon niet een goede positie; dan zaten haar benen in de weg dan dit dan dat. Wat is een goede start positie/standje. Wat niet gelijk te heftig is maar ook niet moeilijk wat gewoon makkelijk kan waar geen benen of andere dingen in de weg zitten hahaaha, alvast bedankt en andere tips mogen jullie natuurlijk zeggen. En als jullie vragen hebben stel ze gerust!!

3 reacties

Yehrom
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • December 12, 2025

Kheb t nog nooit gedaan maar ig dat je moet opzoeken op google en/of proberen een keer 

Groet,

Yehrom 😎✌🏻

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • December 13, 2025

Haha herkenbaar. Was bij ons ook een geklungel. Eerste keren deden we in missionaris en dat was alttijd mooi en intiem mazr technisch gesproken niet zo’n succes. Pas toen we eerste keer doggy deden, begon het ergens op te lijken. Maar als meisje moet je de eerste keer toch wat overwinnen: het spreekt niet zo vanzelf om je blote billen aan te bieden aan een jongen.  Je moet er op kunnen vertrouwen dat hij niet woest gaat stoten, je hebt in doggy namelijk als meisje veel minder controle dan in missionaris.  Maar met de juiste jongen is het natuurlijk wel heel fijn.

Succes!

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • December 13, 2025

Eens met ​@Diana  het gaat de eerste (paar) keer nu eenmaal gepaard met zoeken, geklooi en ook de alles verpestende lachbuien 😉😄. Hoort er allemaal bij en op een gegeven moment vind je elkaar wel in allerlei heerlijke houdingen en wordt het hemels 🥰 alles moet je leren dus dit ook en er is nu eenmaal (gelukkig!) geen trainer of docent om het voor te doen 😁 neem ik tenminste aan haha. En er kan meer dan je nu misschien verwacht. Zijwaarts, on top, doggy, missionaris en dat zijn maar een paar houdingen. En ook leuk is tools gebruiken als je zover bent. Maar eerst dus maar eens de ideale positie(s) vinden hihi. Lukt echt ! 

Groetjes liefs Tartan X