Skip to main content

Eerste keer naaktstrand ervaring en vragen

• May 26, 2026
  • 1 reactie
  • 156 Bekeken

Gulden
Forum|alt.badge.img

Hoi Allemaal!

Ik ben met het heerlijke warme weer vandaag voor het eerst naar een naaktstrand geweest. ik vond het in het begin wel spannend want toen ik mij aan het insmeren was met zonnebrand kreeg ik een stijve maar ik ben snel gaan zitten toen ik mijn benen had ingesmeerd. daarna heb ik eerst gelegen en ben daarna een beetje gaan lopen en zelfs de zee in geweest. ik vond het super lekker! ik heb wel een paar keer een stijve gehad wn vond dat best genant

ik ben ook wel benieuwd naar jullie ervaringen en heb daar een paar vraagjes over:

hoe oud ben je?

ga je weleens naar een naaktstrand?

krijg je weleens een stijve en hoe ga je daar mee om en verschilt dat als het druk of rustig is?

wanneer kleed je je om? (op je plekje of voor je het strand opgaat bijvoorbeeld)

wat doe je precies als je op het naaktstrand bent?

heb je weleens iets raars meegemaakt op het naaktstrand?

hoe was jouw eerste keer naar het naaktstrand? en hoe voelde het?

ga je samen of alleen? en als je samen gaat met hoeveel?

waar lig je het liefst? allen of bij de mensen?

nu heb ik ook nog wat vragen maar ik zelf nog mee zit

ik wil graag samen met iemand naar het naaktstrand, hoe vraag ik dat?

hoe smeer je je rug in als je alleen bent? vraag je dat aan iemand anders? 

hebben jullie verder nog tips of advies???

heel erg bedank voor het antwoorden alvast!!!

1 reactie

Merel12345
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • May 27, 2026

Hoi Allemaal!

Ik ben met het heerlijke warme weer vandaag voor het eerst naar een naaktstrand geweest. ik vond het in het begin wel spannend want toen ik mij aan het insmeren was met zonnebrand kreeg ik een stijve maar ik ben snel gaan zitten toen ik mijn benen had ingesmeerd. daarna heb ik eerst gelegen en ben daarna een beetje gaan lopen en zelfs de zee in geweest. ik vond het super lekker! ik heb wel een paar keer een stijve gehad wn vond dat best genant

ik ben ook wel benieuwd naar jullie ervaringen en heb daar een paar vraagjes over:

hoe oud ben je? 16 meisje 

ga je weleens naar een naaktstrand? Ja bij ons in de buurt of op vakantie 

krijg je weleens een stijve en hoe ga je daar mee om en verschilt dat als het druk of rustig is?

Ik kraag soms harde tepels 

wanneer kleed je je om? (op je plekje of voor je het strand opgaat bijvoorbeeld) ik kom gewoon in bikini 

wat doe je precies als je op het naaktstrand bent?

Zonnen of als met vriendinnen ben doen we speltje 

heb je weleens iets raars meegemaakt op het naaktstrand? Ja  met wat oudere jonges  die wilde dat met hem mee ging voor sex en ik wilde dat niet samen met best vriendin voor trio 

hoe was jouw eerste keer naar het naaktstrand? en hoe voelde het? Gelukkig waren toen meer jonge meiden was wel leuk  je hebt altijd wel wat ouder manen die naar borsten kijken meestal als te veel mannen zijn doe ik mijn bikini  broekje niet uit 

ga je samen of alleen? en als je samen gaat met hoeveel? Op vakantie met broer en als een  vriendin mee of nichtje en hier met vriendinnen vrienden of soms met broer en zijn vrienden of vriendje 

waar lig je het liefst? allen of bij de mensen? Samen alleen  komen wat oudere mannen bij je  en ik weet niet wat ze dan willen 

nu heb ik ook nog wat vragen maar ik zelf nog mee zit

ik wil graag samen met iemand naar het naaktstrand, hoe vraag ik dat? Mijn vriendin was even in water en ik vroeg aan André meisje of mijn rug wilde doen en ik bij haar 

hoe smeer je je rug in als je alleen bent? vraag je dat aan iemand anders?  Ik  vraag wel even een andere als met broer bent doet hij het of een vriend 

hebben jullie verder nog tips of advies??? Ga lekker naar toe maar ge niet staren naar ons borsten is niet zo leuk 

heel erg bedank voor het antwoorden alvast!!!

Of heb nog vragen of  tips