Vraag

Eerste keer klaarkomen

  • 2 August 2020
  • 10 reacties
  • 1636 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey hoi, 

 

Wanneer kwamen jullie voor het eerst klaar? Schrokken jullie? Of vond je het meteen normaal?

 

Ik was 12 toen ik voor het eerst klaarkwam, schrok beetje omdat ik het nog niet verwachten, maar het voelde goed. 


10 reacties

12 jaar, uniek gevoel, vond het erg leuk.

Ik begon op me 11de al, ik schrok wel een beetje met hoe het was was nartuurlijk ook de 1ste keee. Maar na een paar keer proberen werd het steeds normaler

Heyy

Was 12 toen ik voor het eerst klaarkwam. Vond het wel een beetje onverwacht omdat ik niet echt aan het masturberen was. Was gwn een beetje aan het spelen zeg maar.

Groetjs

Hey 

ik was 12 en ik begon over mijn eikel te strelen 

en ik kwam klaar ik was in shock maar het was wel een leuk speciaal gevoel 

Reputatie 3
Badge +3

Ik was ook 12🤪 en k schrok niet echt van het klaarkomen zelf maar wel van hoe lekker het voelde hahah maar t werd idd wel steeds normaler

Badge

hey

ik was tien (bijna elf) toen ik voor het klaarkwam. ik zat gewoon wat met mijn piemeltje te spelen, en had ook wel eens gelezen dat je kon aftrekken. dat ging ik toen uitproberen, en toen kwam ik klaar. ik vond het echt super lekker

groetjesss

 

ik trek me al af sinds mijn 6de, het is geen leuke herinnering en weet er eigenlijk niets meer van, maar omdat ik het ben blijven doen sinds dat moment bewijst wel da het lekker is.

hoe voelt het eigenlijk om klaar te komen wat voel je precies ik ben een meisje daarom en ben best nieuwschierig

Reputatie 5
Badge +3

hoe voelt het eigenlijk om klaar te komen wat voel je precies ik ben een meisje daarom en ben best nieuwschierig

Lastig te vertellen…

maar het wordt heen heel lekker en opwindend gevoel wat uit je piemel komt en na 10 seconden weer weg is helaas. 

Reputatie 5
Badge +3

ik was 13 en het gebeurde opeens ik schrok en vond het eigenlijk best heftig maar had wel de neiging om het vaker te doen dus het was positief

Reageer