Vraag

Eerste keer klaargekomen door mijn pleegpa

  • 14 December 2019
  • 8 reacties
  • 2765 Bekeken

Badge

Ik was op mijn verjaardag  niet bij mijn moeder maar ik was in het weekend bij mijn pleeggezin.

Dat is sinds ik 12 en half jaar was ben nu net 13 jaar. Het was avond hij is 39 jaar komt wel een elke keer slaap lekker zeggen  . Maar deze keer was ie naakt had zich net gedoucht. Ik schrok wel effe. Ik lag op bed met mijn boxer aan een spelletje aan het spelen met mijn gsm.  Hij vroeg speel je wel eens met jezelf? Ik zei .. Nee Hoe dan? 😂

Toen zat hij aan zijn eigen penis en vroeg me mag ik je trekken? . Ik denk dat ik homo ben of Bi dus ik zei okay. Die  deed het eerst langzaam de eerste 5 minuten het was lekker. Toen voelde het raar ik zei stop. Ik kreeg het gevoel of ik moest plassen er kwam een straaltje zoiets als snot uit. 

 

Vond dit wel spannend allemaal  . Vandaag vroeg ie of ik al afgetrokken had. Ik zei eerlijk ja maar niet tot het einde. 

Is dit normaal  ?

 

( aangepast door de Kindertelefoon ivm regel 9 )


8 reacties

Hallo Biboy13 :)

Het is niet normaal dat een volwassen iemand die je pleegvader is zichzelf aftrekt en jou aftrekt terwijl je 13 bent. Dit is gewoon seksueel misbruik eigenlijk.

-Dr8gon99

Badge

@Dr8gon99

 

IK wou het zelf hoor 😛❕ Ik liet het toe ik zei YES DOE MAAR. Ik had ook een stijve direct en wou zelf ook zijn stijve zien. Ik vond het super okay en spannend . 

 

( aangepast door de Kindertelefoon ivm regel 9 )

Hallo Biboy13 :)

Ook al wil je het zelf, volgens de wet is het nog steeds strafbaar wat hij deed en hij kan daardoor flinke straffen krijgen. 

-Dr8gon99

Hoi

 

Ook wanneer intimiteit met een ander prettig voelt, is het verstandig om je af te vragen of je je in een gezonde situatie bevindt. Een volwassene die seksueel omgaat met een tiener lijkt me namelijk een ongezonde situatie. In de eerste plaats had hij je niet horen bevredigen, en in de tweede plaats had hij het ontdekken van intimiteit, je lichaam en dergelijke, aan jou over horen laten. 

 

Ik raad je af om in de toekomst in te gaan op de seksueel getinte uitnodigingen van je pleegvader. Ook als je zelf opgewonden bent, zijn er gezondere manieren om daarmee om te gaan. Ik stel voor dat je bij je pleegvader aangeeft dat je je vragen stelt bij wat er zich tussen jullie afspeelde, en dat je intimiteit in de toekomst liever op je eigen tempo ontdekt. 

 

Groetjes

Kenshin

Reputatie 5
Badge +3

Hi Biboy,

het is logische dat het spannend voelt maar de leeftijd van beide is echt een probleem, ook al vind jij het oke volgens de wet is dat niet. Mocht ooit iemand wat gaan zeggen ben je de klos..

Badge

in de wet staat volgends mij dat het niet mag maar het is ook geen misbruik want je liet het toe ik zou het niet weer gaan doen maar als jij het fijn vindt moet je het gewoon doen maar als jij pleegpa iets doet wat je niet fijn vindt zeg het dan gelijk want als je het niet fijn vindt moet hij stoppen!

 

hopelijk heb je hier iets aan xx vertrouwings persoon x

Hoi biboy13, ik snap dat je wil experimenteren maar met je pleegvader is geen goed plan. In de wet staat zelf dat dit seksueel misbruik is.

Reputatie 6
Badge +4

Hoi vertrouwingspersoon en anderen,

Even een correctie op wat vertrouwingspersoon hierboven zegt, nl. dat het geen misbruik is omdat je het toeliet: seks of seksuele handelingen tussen een volwassene en een kind onder de 16 jaar is altijd misbruik, ook al laat de jongere het toe. Dit in verband met het grote leeftijdsverschil en ook het 'machtsverschil’ aangezien je als kind afhankelijk bent van de volwassene (zeker in het geval van een pleegvader). En zoals Jesse1239 al zegt: in de wet staat dat het seksueel misbruik is en strafbaar (voor de volwassene).

 

Groeten,

Britta van de Kindertelefoon

Reageer