Skip to main content
Vraag

eerste keer gay sex

• October 31, 2025
  • 6 reacties
  • 1283 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik had gister mijn eerste keer gay sex het was met mijn beste vriend en het voelde best fijn maar hij is klaar gekomen in mij en ik weet niet of er nog sperma in mijn Anus zit hoe check ik dit? 

6 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • October 31, 2025

Dat komt er vanzelf weer uit. Het is niet zo veel dat je blijft nalekken.   Maak je geen zorgen: je bent beslist niet zwanger.

• October 31, 2025

Hoe je kunt checken of er nog sperma in jou anus zit. Awel, hoe lenig ben u? 😁

En nu serieus. Je kreeg ongeveer 5cc zaad in in je kont. Dat is 1-2 theelepels vol. Je kringspier staat na anale sex een beetje open. Dus het lekt er vanzelf (onopvallend) weer uit. Daarnaast, zul je ondertussen, ook naar het toilet gegaan zijn. Om je gerust te stellen. Er zwemt geen enkele spermacel in uwe lichaam.  Ik adviseer om de volgende keer condooms en glijmiddel te gebruiken. Er zijn ook anale condooms. Deze zijn sterker dan de standaard condooms. Je wilt tenslotte geen SOA of erger . In de anus lopen  veel dunne en kwetsbare haarvaatjes.

Forum|alt.badge.img
  • October 31, 2025

Wtf lees ik gay sex holy fuck

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • October 31, 2025

Ja ​@Jerome2009, er zijn inderdaad  jongens die seks hebben met elkaar. Leuk, toch?

• October 31, 2025

Hey hallo ​@Jerome2009 . Ik zal mij eerst netjes voorstellen. Ik ben GijsD en ik ben inderdaad homo. Ik heb levenservaring & seksuele ervaring. 

Inderdaad ook homos hebben weleens seks. En kunnen hierover vragen hebben, of bezorgd zijn. Maak je vooral geen zorgen. Jij kunt gewoon veilig over straat, en het is niet besmettelijk. 

Wat ik eigenlijk wil zeggen. Je kunt als homofoob schrikken of walgen van zo'n vraag. Door scrollen en niet reageren is dan het beste. Mocht jij toevallig nog een vraag aan mij hebben, Stel deze gerust, en ik beantwoord deze open en eerlijk. 

Anders wens ik je OPRECHT een heel fijn weekend.  :)

• Net nieuw
  • March 1, 2026

Semmy.Id je hebt zo veel geluk ik wil ook gay sex echt zo lang wat moet ik doen want ik ken niemand die dat ook wilt