Skip to main content
Vraag

eerste keer en onzeker

• July 26, 2020
  • 3 reacties
  • 255 Bekeken

Goede dag allemaal mij zit iets dwars en heb even advies nodig   
ik en mijn vriendin heb gister avond voor het eerst sex gehad hier stonden wij bijden 100% achter  ook slikt zij al een tijdje de pil en zijn we bijde al getest op soa,s en hebben bijde geen soa mr we hadden samen besloten omdat wij deze niet op zak hadden geen condoom te gebruiken. Omdat het de eerste x was duurde het niet heel lang en ben ik ook niet in haar gekomen mr net toen we klaar waren wel ik ben nu bang dat er toch iets kan gebeuren. Ik weet veel denken eigen schuld had je condoom moeten gebruiken mr mijn vraag is nu is het nog mogelijk om morgen een morning after pil voor de zeker heid te halen of is dit al te laat ?  Ik maak me snel druk om deze dingen en heb graag even wat advies. Gr mr nobody 

3 reacties

• July 26, 2020

Dat kan zeker nog. Er zijn namelijk ook 'morning-afterpillen' voor 3 en 5 dagen na de seks. Dit kunnen jullie doen als jullie je druk maken, maar als de anticonceptiepil goed wordt gebruikt, is de kans op een zwangerschap sws heel klein, dus het is niet per se nodig denk ik.

Groetjess

• July 26, 2020

Hey,

Precies zoals xLisa al zei kan dit wel.

Maar zoals xLisa al zei. Lijkt het mij ook niet nodig als de anticonceptiepil goed gebruikt word, maar je kunt altijd nog voor de zekerheid een zwangerschapstest doen.

Groetjes Gebruiker c 

• July 26, 2020

Als je het zeker wilt weten zou ik de morning-afterpil halen. Die kan nu nog wel