Uitstekend dat jullie er klaar voor zijn.
Oefen (samen) van te voren eventjes, dan gaat dat een stuk beter.
Het kan vrij uitdagend zijn om een condoom om te doen als je dat nog nooit gedaan hebt.
Tip: check eventjes welke kant je af kan rollen
Bespreek het ook even.
Zo kun je de zenuwen een beetje bedaren, je verwachtingen bijstellen en zo kommen jullie te weten wat jullie wel en niet prettig vinden.
Wat veiligheid betreft is het aanraadbaar dat jullie beiden voorbehoedsmiddelen gebruiken.
De pil is sowieso iets veiliger dan de condoom, die zelf al voldoende kan zijn, maar een combinatie is het beste.
Zo voorkom je zeker een zwangerschap en ongewenste stress.
Ik raad jou ook aan om echt glijmiddel te gebruiken.
Zeker de eerste keer, wanneer het o zo spannend is, kan een tikje stroef verlopen.
Dat is natuurlijk geen pretje voor beide partijen, dus glijmiddel kan jou hierbij enorm helpen.
Volgens mij heb ik zo meer behandeld dan jouw vraag.
Ik hoor het graag als je nog meer vragen hebt.
Heyo,
Dit moet officieel de langste topic titel zijn tot nu toe lol.
Om het veilig te doen is een condoom en de pil een uitstekende optie. Glijmiddel is niet perse nodig, maar kan het wel makkelijker maken als zij nog niet zo goed nat wordt.
Ja Menspersoon heeft dit allemaal allang gezegd. Ik kwam hier eigenlijk alleen maar om even je enorm lange topic titel te bewonderen.. Ja..
See ya!
Spookyzx.
gast. jij zit al weet ik hoeveel jaar op dit forum. je bent echt geen 15 meer...
gast. jij zit al weet ik hoeveel jaar op dit forum. je bent echt geen 15 meer...
als je het over de Topic Opener hebt, kan ik je miss wel helpen.
Iedereen die op (enig moment) zijn of haar account op laat heffen krijgt automatisch van Kindertelefoon de naam ‘anonymous’. Dus het klopt dat je deze naam bij veel topics en ook dus veel oude topics ziet staan.
Dit heeft met de nieuwe privacywet te maken.
Ik vind het ook verwarrend en de leesbaarheid van topics komt het ook niet ten goede. Zeker niet als de Topic Opener al ‘anonymous’ heet en iedereen die op dat topic gereageerd heeft en zijn/haar account laat verwijderen krijgt dan ook de naam ‘anonymous’ en bovendien ook nog eens de toevoeging 'Topic Opener’, wat ze natuurlijk helemaal niet zijn. Dan is het topic helemaal niet meer te volgen.
Het zou fijn zijn als de KT iig iets aan dat laatste probleem zou kunnen doen. Dus, niet die toevoeging geven van Topic Opener.
Ik hoop dat hiermee jouw vraag / opmerking beantwoord is.
Groetjes,
M&M's