Eerste keer

  • 9 May 2019
  • 3 reacties
  • 531 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hi,
Ik ben dus 14 en homoseksueel en ik heb vandaag voor het eerst gezoend!

Maar waar ik een beetje mee zit is dat degene met wie ik aan het bekken was, twee jaar ouder is dan ik, 16 dus.
Hij zei dat hij ook best wel een keer seks met me wil hebben etc.

Mag dit? Moet ik dit zomaar toelaten? En kan dat leeftijdsverschil wel?

Groetjes,

~J

3 reacties

Hey Jonass

Je hebt voor het eerst gezoend met een jongen die twee jaar ouder was. Deze jongen gaf aan dat hij weleens seks met je zou willen hebben.

Een leeftijdsverschil is vaak relatief. Misschien ben jij volwassen voor je leeftijd, of is die jongen nog vrij jong van geest. Wat vooral een rol speelt, is dat jullie op eenzelfde golflengte zitten. Als hij toe is aan seks, maar jij nog niet, is het van belang dat je dat aan kan geven.

Na de eerste keer zoenen vragen of je toe bent aan seks, vind ik persoonlijk een beetje snel. Het lijkt me verstandig om elkaar eerst beter te leren kennen. Dit biedt je de kans om een beter inzicht te krijgen in zijn persoonlijkheid, en na te denken of je seks met hem zou willen hebben.

Groetjes
Kenshin
Hey Jonas,
Je leeftijd is maar een getal. Als jullie op hetzelfde golf niveau komen van dat jullie allebei seks willen, dan betekent het dat je er klaar voor bent. Als je eerder niet op hetzelfde niveau bent, is dat niet erg en wacht je gewoon even. Let er wel op dat als jullie seks hebben dat jullie dan wel instemmen met jullie ouders. Want wettelijk gezien mag je onder de 16 geen seks hebben. Als je dan ook nog onder de 14 bent word dat wettelijk gezien als verkrachting, en als je 15 bent word het gezien als betasting. Dus zorg dat je het afspreekt met je ouders!
Groetjes,
Niels
Hoii,

Je moet doet wat JIJ fijn vind. Als jij al klaar bent voor seks, wie houdt je dan tegen?
Alleen moet je oppassen dat hij misschien iets meer ervaring heeft dan jij.

En leeftijd is maar een getal, let daar niet op :)

Succes !

Reageer