Vraag

eerste bh

  • 22 October 2020
  • 4 reacties
  • 226 Bekeken

Badge +1
  • Weet de weg
  • 27 reacties

Hii

 

ik wil een bh maar k weet niet hoe ik t moet vragen aan m’n moeder. Iemand tips?

 

iemand goede maar ook niet te dure bh merken of winkels waar ze dat verkopen?

 

xx 1sa


4 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hi!

Misschien kan je gaan shoppen met een oudere zus of nicht als je die hebt?

Als je geen oudere zus of nicht hebt kan je toch het beste met je moeder bh's gaan shoppen, hoe awkward dat ook is.

Je kan bh's gaan shoppen bij bijvoorbeeld de Hema of welke kledingwinkel er bij jou in de buurt is.

Je moet gewoon kijken welke bh voor jou het fijnst zit. Maar een push-up bh is niet zo slim want deze duwt je borsten omhoog waardoor het lijkt alsof je twee maatjes meer hebt en dat lijkt me niet zo handig als eerste bh.

Ik hoop dat ik geholpen heb!

XOXO 

~BreezyOcean

Badge +1

BreezyOcean, ik heb geen zussen, wel een nichtje van ook 13 maar die draagt t zelf ook niet maar wel n goed idee, we willen het allebei namelijk haha en komend weekend gaan we logeren dus we zouden ff samen naar de Hema kunnen gaan. Heb ook nog een ander nicht, ze is 23 ofz maar die zie ik echt maar 2-4x per jaar dus das wel moeilijker hahah

Hey 1sa,

Zelf zou ik me niet zo druk maken om het merk bh of welke winkel. Het gaat erom vooral om wat jij lekker vind zitten en welke past.

Ik zou bijvoorbeeld letten of je een beugel bh wilt of niet. Want de ene vrouw vind dat wel fijn zitten, maar sommige niet.

En verder zou je ook een klein beetje kunnen letten op de kleur. Niet super belangrijk hoor, maar als je er een met een patroon of een felle kleur kiest, dan heb je kans dat die doorschijnt. Dus dan zou ik ook een wat neutrale nemen.

Als je echt niet met iemand durft te gaan, kan je ook alleen gaan en dan vragen of de medewerker van de winkel je hebt. (Bij de HEMA is dat wat lastiger) maar als je naar de Hunkemöller of naar een lingeriewinkel gaat, moet dat wel lukken. Want die mensen hebben er verstand van.

Ik zou er gewoon met je moeder over praten. Dan vraag je bijvoorbeeld hoe zij dat vroeger deed en vanaf wanneer zij een bh begon te dragen. Of dat je een meisje uit je klas een bh zag dragen en dat jij denkt dat je er ook aan toe bent. Misschien is het beginnen van het gesprek even lastig, maar ik denk dat je moeder het wel begrijpt en niet gek vind. Zij is ten slotte ook jong geweest.

Veel succes en plezier,

Xx Simply Me

Waar je trouwens ook nog even op kan letten is dat je als je je bh past, je hem op het meest nauwe sluitinkje doet. Ligt er natuurlijk aan welk sluitinkje. Maar de meeste bh's die voor tienermeiden zijn hebben geloof ik zo'n drie punt sluiting met haakjes. Dan moet je het dus op het verste haakje sluiten, dan kan je altijd je bh nog losser doen. Dat is wel erg handig en belangrijk!

Dit als voorbeeld 👆

Reageer