Skip to main content
Vraag

een vriend maakt seks grapje

• October 19, 2020
  • 3 reacties
  • 555 Bekeken

Heyy jongens en meisjes

Ik ga dus vaak om met deze jongen en er speelt niks tussen ons we zijn al 3 jaar vrienden en de laatste tijd maakt hij veel grapjes over seks en dergelijken.  Ik was dus een keer met een groep met vrienden (jongens en meisjes) en we waren bij hem thuis en hij deed toen mijn riem uit waar iedereen bij stond en hij trok zijn shirt uit en hij zei wat dacht je van een potje seks en pakte mij vast en nam me mee naar zijn kamer daar vertelde hij wel dat het een grapje was maar t is nog steeds raar. 

Weet iemand misschien wat hij wilt ofzo.

Alvast super bedankt.

3 reacties

• October 19, 2020

Hey,

Wat gek dat die vriend dat zomaar deed. Ik kan niet voor je vertellen wat die vriend wilt. Ik denk dat het het beste is als je dat zelf met hem bespreekt en ook aangeeft wat jij er zelf van vind. Dat je zegt dat je het best wel een beetje gek vind en niet goed weet wat hij van je wil.

Hoe reageert de rest van de groep erop, hebben zij ook een mening hierover of er iets van gezegd?

Succes,

Xx Simply Me

• October 20, 2020

Inderdaad een rare actie. Misschien probeer hij echt wel wat maar blies hij het af toen hij jouw reactie zag. Maar wel heel apart dat hij dat dan doet wanneer er anderen bij zijn. Het beste kun je het er eens met hem over hebben. Wij kunnen zijn intenties niet raden.

• October 20, 2020

Misschien vind hij je leuk ofzo. je moet gwn ff met hem gaan praten over dat. en ik denk dat hij met jou wou maar hij dacht nee laat maar