Skip to main content
Vraag

een vraag voor meiden

• October 30, 2025
  • 3 reacties
  • 331 Bekeken

Ik ben zelf onzeker over mijn piemel, vinden meiden de lengte belangrijk. En wat is jullie voorkeur.

Alleen normale reacties graag

3 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • October 30, 2025

Wat zijn normale reacties En jongens kunnen toch ook antwoorden, er zijn genoeg jongens die bi of homo zijn? 

Ik zou zeggen lengte maakt niet uit want je gaat er toch niks aan kunnen veranderen. Het is tuurlijk wel normaal dat je onzeker bent, in de puberteit zijn heel veel onzeker over hun lichaam. 

PS: er zijn eigenlijk al wel heel veel topics zoals deze 🙄

Ik heb nog even de gemiddelden: https://forum.kindertelefoon.nl/lichaam-en-gezondheid-37/penis-feitjes-87284

Liefs, xxx Yusa

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 30, 2025

Bekijk deze topic eens…

Daarnaast zijn er volgens mij zijn er al best wel veel topics zoals deze. Wellicht kan je die bekijken, doormiddel van de zoekfunctie te gebruiken :)

xx liefs Wolf 🐺

• October 30, 2025

Ik ben er jongen, sorry. 😁 Ik ken je piemel lengte niet , maar je onzekerheid is absoluut overbodig.

De gemiddelde (stijve) piemel van de volwassenen man ligt tussen de 12-15 cm. 5 op de 100 is langer dan 15 cm. 5 op de 100 is korter dan 7, 5 cm. En 95% heeft een stijve piemel tussen de 9-16 cm. De standaard norm voor de piemel is  13, 2 cm volgens de wetenschappers. 🤷