Skip to main content

Een stijve tijdens gym en ging ook beetje mis.

• November 14, 2025
  • 2 reacties
  • 770 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik ben een jongen (13 over 1 maand 14) ik heb een piemel dat als ie hardt is dat ie dan 15cm lang is. heb ik geen problemen mee maarrrr we hadden gym en ik heb dan moeite om niet stijf te worden alleen vandaag ging het mis we hadden een opdracht dat je op zon schommel moest gaan en dan met 1 ander iemand op je schoot alleen je kan het wel raden ik had precies op dat moment een stijve en wegduwen naar de zijkant was te laat want er zat al een meisje😭 op mijn schoot (ik vind dat eigenlijk niet kunnen dat meiden op jongens hun schoot moeten zitten maar ok) en mijn stijve stak er duidelijk over mijn gym broek rand uit (ik had een te kleine t-shirt aan) en toen zat ze erop en ik drukte haar van me af (zij schrok al toen ze ging zitten) en ik rende met een stijve naar de wc (na 5-9 min was hij weg en liep ik weer terug naar het gymlokaal) toen ik terug was hadden we nog 10 min les ofzoiets en daarna nog 3 andere lessen en in die lessen voelde ik me heel erg aangekeken,  oja het is ook het meisje dat ik leuk vond dus dat is al helemaal balen.

Hoe kan ik hier het beste mee handelen want ik vind het naar om maandag weer naar school te gaan .

bedankt alvast

2 reacties

ghast
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • November 15, 2025

Hoi,

Het is super normaal voor ons jongens om dat te krijgen. Komt door je hormonen en invloeden uit de omgeving. Kan je niks aan doen. Je hoeft niet bang te zijn voor school, andere jongens hebben dat probleem ook en de meisjes weten ook dat het natuurlijk is.

Groetjes,

ghast

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • November 15, 2025

Wat voor oefening is dat, dat je met iemand op schoot op een schommel moet zitten? 
Misschien een grotere broek aan doen, dan steekt je erectie er niet uit.