Ik zoek een leuke site waar ik geil op kan chatten en waar ik mijn snap op kan delen weet iemand een site of app??
Een website voor dat soort chats bestaat waarschijnlijk wel, maar die laten natuurlijk geen minderjarigen toe.
Misschien kun je het een en het ander doen op sociale media, maar ik zou het je sterk afraden in ieder geval.
Er zijn zat seks verhalen op het internet, dus opwindende lappen tekst zul je niet tekort komen.
Die is er wel maar weet niet of ik die hier mag noemen?
denk t wel
denk t wel
Hoop het ben opzoek maar kom niks tegen
Ik ga wel eens op omegle. Daar kan je gewoon chatten maar ook met webcam.Â
Omegle kan je doen zitten alleen veel bots op maar als je die negeert kom je wel mensen tegen
 Heyy
Â
Ik ga wel eens op omegle. Daar kan je gewoon chatten maar ook met webcam.Â
Omegle is misschien een optie, maar ik raad het je persoonlijk af om daar op te gaan.
Â
Omegle zit vol met pedofielen die slechte bedoelingen hebben. Ik wil je daarom ook zeggen dat het mij onverstandig lijkt dat je op omegle gaat. Als je het wel wilt doen gebruik dan nooit je webcam, deel nooit foto's / video's / contactgegevens van jezelf en gebruik alleen maar de chatfunctie.. Maar nogmaals ik raad het je af.
Â
Verder sluit ik me bij MensPersoon aan :)
Â
Groetjes,
NaamNietBekend
Idd omgele is niet zo slim
Ik zoek een leuke site waar ik geil op kan chatten en waar ik mijn snap op kan delen weet iemand een site of app??
Our teen network, ik kan geen link geven, maar als je dat opzoekt vind je m meteen
Our teen network
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.