Vraag

Een paar vragen.

  • 18 December 2019
  • 5 reacties
  • 153 Bekeken

Badge

Hallo iedereen. Ik ben een nieuwe gebruiker, en ik had een paar vragen over: penislengte.

Ik heb best een lange penis. (Ik lieg niet) Ik meet mijn lul niet actief. Maar ik denk dat hij boven de 15cm zit. Als ik zou gokken, 17 of 18 cm. Ik probeer jullie nu niet onder de indruk te maken, maar zodat jullie een reference point hebben. Een lange lul hebben kan vervelend zijn in de meeste gevallen.

Maar, terug naar mijn vraag. Kan een lange penis voordelen, of nadelen hebben als je seks hebt. Ik ben maagd, en weet hier niks van. Kan je het meisje pijn doen? Of juist bevredigen? Kan je de g-spot makkelijk raken of juist niet? Etc.

En, als een meisje toch niet durft seks met mij te hebben. Zou voorspel handig zijn? Want ik lees online dat dit een cruciaal deel van seks is.

Als je gelooft dat ik een fake ben. Dan hoef je niet te reageren.

En graag geen nep-meisjes die hierop reageren. (Ik bedoel niet trans. Maar jongens die geil zijn en niks te doen hebben. En dus vragenlijsten invullen terwijl ze doen alsof ze meisje zijn.)

 

 


5 reacties

Hallo G689 :)

Sommige meisjes vinden een lange penis fijn zodat ze tenminste de penis voelen en sommige meisjes vinden het pijnlijk. Ik ben een jongen maar ik denk dat het meevalt qua pijn tenzij je echt enorm in haar aan het rammen bent terwijl ze nog maagd is.

-Dr8gon99

Hoi

 

Voorspel is in ieder geval van groot belang. Door middel van voorspel geraak je mentaal en fysiek in de nodige sfeer, en wordt er bijvoorbeeld voor gezorgd dat een meisjeslichaam voldoende ontspannen en opgewonden is. Is een meisje te gespannen of een jongen te nerveus, kan seks moeizaam en pijnlijk verlopen. 

 

Vaak speelt wat je doet een grotere rol dan wat je hebt. Een genereus karakter tussen de lakens brengt je vaak het verst. Daarnaast heeft ieder een eigen voorkeur en persoonlijke vorm. Moest het gebeuren dat een toekomstige partner onder de indruk is van je maat en hier nerveus van wordt, kan je deze gerust stellen door te zeggen dat jullie het rustig aan zullen doen. 

 

Groetjes

Kenshin

Badge

@Kenshin

Op welk punt weet je dat jullie er allebei klaar voor zijn? Is er een soort vorm van lichaamstaal die je kan aflezen om dit te weten?

 

@Dr8gon99 & @Kenshin Dank jullie wel voor het reageren.

De beste manier om erachter te komen of jullie hier beiden klaar voor zijn, is door dit te bespreken. Daarbij is het altijd ok om, ook als jullie seks zouden hebben, op elk moment aan te geven wat je wel en niet ok vindt. Het kan namelijk prima dat je tijdens seks van gedachten verandert, en dat je bepaalde dingen plots minder prettig vindt. In dat geval is het belangrijk dat jullie dat beiden durven aangeven. 

 

Gr. Kenshin

Idd gewoon bespreken met het meisje, en je moet ook gewoon je grenzen aangeven als je iets niet wilt want dat is het meest duidelijk.

-Dr8gon99

Reageer