Skip to main content
Vraag

een momentje voor je en masturberen onder de douch

• October 13, 2025
  • 7 reacties
  • 812 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Ik lees hier wel is dat meisjes en jongens bij het douchs een momentje voor hun hebben en masturberen  Zijn jullie dan geil of wat maakt jullie geil Hoe komt dat jullie het onder de douchs doen

7 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 13, 2025

Dat vraag ik me ook af, want ik vind plassen onder de douch helemaal niet geil of iets. En ik mastrubeer ook niet onder de douch. 

xx liefs Wolf 🐺

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • October 13, 2025

@MaanMannetje ik weet het ook niet, zou het nooit doen en ik hou nieteens van douchen

@Wolf wie had het over plassen onder de douche?

Xxx Yusa

Forum|alt.badge.img+1

Ik doe het zelf wel omdat dat het enige moment is dat je sws niet word gestoord (ik douche met de deur op slot), je bent er langer wn dat is dan logisch.

Stel je gaat naar de wc word er verwacht dat je na een paar minuten klaar bent  dat is meg douchen niet zo

Je hebt het geluid van de douche wat jou eigen geluid kan dempen 

Je kan de kraan gebruiken, en je maakt een bende en je bent direct schoon

• October 24, 2025

@MaanMannetje  ik trek me ook nooit af onder de douche. Ik krijg wel een stijve maar klaarkomen lukt gewoon niet, ook omdat ik meestal samen met m’n broertje douche

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 24, 2025

@Aubien ik heb al een paar keer gelezen dat je niet klaarkomt omdat je nog geen sperma hebt. 

Je kan ook klaarkomen zonder sperma. 

Ik speel al met mijn piemel van men 7jr ofzo en heb dikwijls het bevredigend gevoel gehad zonder sperma. 

• October 25, 2025

*onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon*

@IkOnbekend  ik kan wel klaarkomen en krijg dan ook het lekkere gevoel maar onder de douche lukt dat gewoon niet 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • October 25, 2025

Ik masturbeer me vaak onder de douche of in bad.

Het is niet dat het douchen op zich me geil maakt, maar ben naakt en ben wel m'n lijf aan het inzepen, en moet toegeven dat sommige douche olie daardoor net héél opwindend voelt. 

En de douchekop op massagestand zetten voelt ook lekker.