een luier fijn vinden


Reputatie 3
Badge +4

Hey.

Zou jij het raar vinden als je vriendje of vriendinnetje het fijn vind om luiers te dragen. En zijn er meer mensen hier die dit fijn vinden.


21 reacties

Ik zou dit zeker wel raar vinden.
De meeste mensen zijn na hun eerste paar levensjaren wel klaar met luiers, dus ik zou verwachten dat ze het daar ook wel bij laten.

Op dit forum zijn er wel meer mensen, die zich daar mee bezig houden.
Je zult wel zien dat er meer topics hierover gemaakt zijn.

Heyy

Ik vind het altijd een beetje raar, mensen die luiers dragen als het niet persé hoeft. Als er een probleem is met je blaas ofzo snap ik het hoor, maar zonder reden? I don't get it. Sorry

Groetjs

Reputatie 3
Badge +2

Ik zou het een beetje raar vinden tenzij iemand het echt nog nodig heeft

Reputatie 3
Badge +4

Ik zou het een beetje raar vinden tenzij iemand het echt nog nodig heeft

Oké thx voor je rea

Reputatie 3
Badge +1

Heyy,

sommige mensen hebben daar nou eenmaal problemen mee en ik vind dat dat gerespecteerd moet worden.

greetz👋🏻

Reputatie 2
Badge +1

hoi @Peoplelover ,

Ik zou het een beetje apart vinden, maar als je het wilt moet je het gewoon doen. Als je je vriend/vriendin gaat uitlachen ben je toch geen echte vriend(in). Ik vind dat als je het wilt moet je het gewoon doen. (niet dat ik dat altijd doe hoor)

Groetjes mij

Reputatie 3
Badge +4

Heyy

Ik vind het altijd een beetje raar, mensen die luiers dragen als het niet persé hoeft. Als er een probleem is met je blaas ofzo snap ik het hoor, maar zonder reden? I don't get it. Sorry

Groetjs

Ik snap jou mening ook wel hoor 

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.luierforum.nl/artikelen/graag-een-luier-om.pdf&ved=2ahUKEwj5wKrsl4frAhVDyqQKHVmnDSQ4ChAWMAd6BAgEEAE&usg=AOvVaw1RGoj0i7PGFUPLuJJHAxdU

Ik hou ook van luiers. Heb hier wel wat aan gehad. Lees het even door.

Hey,

Ja als ik heel eerlijk ben vind ik het ook wel een beetje vreemd. Als mijn vriend/vriendin hier een fetisj voor heeft zou ik dat natuurlijk wel accepteren, maar het lijkt me niet fijn om hier zelf in betrokken te worden.

Ik zou het eerlijk gezegd wel raar vinden

Hoi,

 

ik moet ze zelf ook dragen en daarom vind ik het denk ik niet raar, maar als het gewoon nergens op slaat dan vind ik het wel raar.

 

 

Ik denk dat je ABDL bent. Aduld baby of een diaper lover

aduld baby is dat je wilt leven als een baby en diaper lover is dat je gewoon van luiers houdt. Ik ben allebei :)

Badge

Hey 

Ik vind het niet raar ik moet ze van mijn moeder dragen omdat ik 's nachts soms een beetje lek maar ik heb tot mijn 8ste luiers gedragen nu ben k zindelijk maar ik vind het niet zo erg ik vind het zelfs een beetje leuk en gemakkelijk soms plas ik er expres in en poepen heb ik ook al geprobeerd maar het lukte niet heeft iemand tips ofzo hoe ik het kan doen

Als je erin wilt poepen zou ik een dieet aanraden en misschien laxeermiddel. Wat jij fijn vindt en wilt. Soms helpt het ook om het even op te houden voor een dag en dan moet je soms en dan gaat t er gewoon uit. Ook als tip zou ik zeggen dat je het kan doen op de wc. Gewoon met je nachtkleding aan poepen op een wc pot. Je lichaam is gewend om te poepen als je op een wc pot zit dus zou het dan ook gewoon doen.

Reputatie 1
Badge

Mijn vriendin draagt graag luiers en ik vind het niet raar want ik draag zelf ook altijd een luier.

soms spelen we met elkaars luier en een keertje heeft ze me bij het verschonen gepijpt. Nu wil ze dat ik ook met haar ga spelen volgende keer.

Mijn vriendin draagt graag luiers en ik vind het niet raar want ik draag zelf ook altijd een luier.

soms spelen we met elkaars luier en een keertje heeft ze me bij het verschonen gepijpt. Nu wil ze dat ik ook met haar ga spelen volgende keer.

Jij hebt geluk. Dit zou ik zoo graag willen, een vriendje die luiers ook graag luiers draagt en mij zou willen verschonen enzo.

Ik vindt het echt niet raar omdat ik zelf ook nog luiers draag en ik ben 15 ik vindt het gewoon mega fijn

Ik vindt het echt niet raar omdat ik zelf ook nog luiers draag en ik ben 15 ik vindt het gewoon mega fijn

Ik snap dat je t fijn vind. Maar waarom vind je het zo fijn? Omdat je kan plassen wanneer je wilt en dus nooit naar de wc hoeft als je geen zin hebt of omdat je t lekker vind zitten of iets anders?

Ik vindt het echt niet raar omdat ik zelf ook nog luiers draag en ik ben 15 ik vindt het gewoon mega fijn

Heb je nog tips hoe ik luiers kan gaan dragen en weggooien zonder dat m'n ouders het zien?

Kopen kan ik gewoon doen in een grote stad 15 km verderop. daar fiets ik dan wel heen maar hoe gooi ik vieze luiers weg? Dat ik het probleem waarom ik het niet kan dragen.

Ik vindt het echt niet raar omdat ik zelf ook nog luiers draag en ik ben 15 ik vindt het gewoon mega fijn

Ik snap dat je t fijn vind. Maar waarom vind je het zo fijn? Omdat je kan plassen wanneer je wilt en dus nooit naar de wc hoeft als je geen zin hebt of omdat je t lekker vind zitten of iets anders?

Ik voel me gewoon lekker in een luier ik wil gewoon soms nog een beetje klein blijven

Ik vindt het echt niet raar omdat ik zelf ook nog luiers draag en ik ben 15 ik vindt het gewoon mega fijn

Heb je nog tips hoe ik luiers kan gaan dragen en weggooien zonder dat m'n ouders het zien?

Kopen kan ik gewoon doen in een grote stad 15 km verderop. daar fiets ik dan wel heen maar hoe gooi ik vieze luiers weg? Dat ik het probleem waarom ik het niet kan dragen.

Wij gooien ze gewoon in vuilnisbak maar als je echt goed wil verstoppen gewoon onder in de vuilnisbak proberen te drukken

Reageer