Vraag

een knappe docente

  • 25 January 2021
  • 3 reacties
  • 323 Bekeken

Badge

Hallo ik ben nieuw op dit forum, omdat ik een aantal onzekerheden/vragen heb. Een daarvan is hoe ik mijn hormonen onder controle kan houden bij de frans les.

Ik vind mijn Frans docent van het begin van het jaar al mooi. En sinds een paar maanden krijg ik steeds een stijve als ze langsloopt. Ook had ik eergisteren een natte droom over hoe ik haar rijdt en zij mij pijpt. En vandaag kwam er wit spil uit men broek bij de les

Enige tips?! Alvast bedankt ;)


3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Franse les skippen?

Heyy

Je hormonen onder controle houden is voor pubers heel moeilijk. Je begint veel hormonen te krijgen, soms te veel. Dat hoort bij puber zijn en veel kun je er niet aan doen. De les skippen lijkt me ook een slecht idee want dan mis je leerstof wat alles alleen maar moeilijker maakt. Je hoeft je niet per se zorgen te maken. Het is vervelend, dat kan ik me voorstellen, maar je kunt er denk ik vrij weinig aan doen. Je kunt proberen of het helpt om meer te masturberen maar of het zal helpen weet ik niet. Voor de rest is er niet veel dat je kunt doen denk ik.

Badge

Heyy

Je hormonen onder controle houden is voor pubers heel moeilijk. Je begint veel hormonen te krijgen, soms te veel. Dat hoort bij puber zijn en veel kun je er niet aan doen. De les skippen lijkt me ook een slecht idee want dan mis je leerstof wat alles alleen maar moeilijker maakt. Je hoeft je niet per se zorgen te maken. Het is vervelend, dat kan ik me voorstellen, maar je kunt er denk ik vrij weinig aan doen. Je kunt proberen of het helpt om meer te masturberen maar of het zal helpen weet ik niet. Voor de rest is er niet veel dat je kunt doen denk ik.

Bedankt voor je reactie :)  alleen licht het niet aan de hoeveelheid aftrekken, ik heb echter dit ge oel niet bij andere mensen. Ook ben ik niet de enige uit de klas, bijna heel de klas zit met een boner. Maar het lijkt alsof de docent mij het meest ziet zitten waardoor het moeilijk word. Ik ben ook echter een billeman, en ik zal er niet omheen draaien ze heeft echt een MOOIE kont . Ook vroeg ik is een keer iets tijdens de les omdat ik iets niet snapte en keek zo der shirt in en dat maakt het niet makkelijker ofzo.

 

Reageer