Een paar weken gelden zei een jongen uit mijn klas via watsApp dat hij verliefd op mij is.
Zins dien weet ik niet wat ik zelf ben(hetero/bi/gay) en wat ik van hem moet denken(ben ik verliefd of niet)
Een paar weken gelden zei een jongen uit mijn klas via watsApp dat hij verliefd op mij is.
Zins dien weet ik niet wat ik zelf ben(hetero/bi/gay) en wat ik van hem moet denken(ben ik verliefd of niet)
Wat je wilt, je kan nee zeggen, maar je kan homo ook even uitproberen…
Wil je iets mët hem doen
Vind je hem knap
Wat zecht je hard
Hoe voel je je er over
Ben je verliefd op hem
En heb je al een vriendin
Ja sommige vragen zijn al beantwoord maar denk na weet je het zeker
hey Yannick,
Weet je zeker dat hij je echt leuk vindt en hebben jullie het er al over gehad? Zo niet zou ik dat wel proberen, dan kan je ook zeggen dat je het zelf niet zeker weet en kan je als je wilt het uitproberen, misschien kan hij je zelfs nog wel helpen jezelf te leren kennen.
Ook is verliefd zijn nog wel vaak een groot iets, dat is er meestal niet meteen en komt pas als je elkaar wat beter leert kennen, dus of je verliefd bent of niet is nu waarschijnlijk nog lastig te zeggen, als je gevoelens sterker worden wanneer je elkaar dus beter leert kennen merk je vanzelf wel.
veel succes en hou ons op de hoogte,
Groetjes,
Watermeloentje
Wil je iets mët hem doen nee
Vind je hem knap nee
Wat zecht je hard weet nie
Hoe voel je je er over rot
Ben je verliefd op hem nee
En heb je al een vriendin nee
dan zou ik zeker niks met hem beginnnen je vind hem hieruit af te leiden waarschijnlijk niet leuk
groetjesss
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.