een jongen in het zwembad

  • 22 July 2019
  • 2 reacties
  • 2078 Bekeken

Badge +2
Hoii, ik(13) was laatst in het zwembad en ik kwam een jongen(15) die ik ken tegen, nu heeft hij me heel lang gepest dus had ik geen zin om tegen hem te praten dus ging ik bad aan de andere kant van het gebouw, daar was niemand aangezien het net open was. Maar even later kwam hij daar ook met zijn vriend dus ik wou weg gaan in de hoop dat ze me niet zagen, maar zonder resultaat. Want de vriend van hem (die ik ook ken) herkende me en riep ‘hoi (mijn naam)!’ Ik draaide me toch maar om om hoi te zeggen en wou toen weer weg gaan maar toen begonnen ze smalltalk vragen te stellen en kon ik niet echt zomaar weglopen, dus ik antwoordde maar gewoon terwijl ik aan het denken was over een smoesje om weg te komen. Maar toen begonnen ze van ‘mooie bikini’ etc dus ik begon me te realiseren dat ik daar in mijn bikini was en voelde me heel ongemakkelijk.

even later (ik zat op de rand van het zwembad terwijl zij er in waren) riepen ze dat ik erbij moest komen en ik zei nee want ik wil mijn haar droog houden. En toen zag ik ze met elkaar praten maar ik hoorde niet wat ze zeiden. ‘(Naam van jongen) vind je sexy’ riep die vriend even later naar me waardoor ik me nog ongemakkelijker voelde. Toen liep ik wel gewoon weg.

een uur later ging ik in de glijbaan toen ik merkte dat die twee jongens achter me stonden, ik negeerde het maar toen ik ging kwam de ene gelijk achter me aan en ging veel sneller dan ik, met als resultaat dat ik tussen zijn benen zat en hij zijn armen om me heen deed, hij zei iets van ‘ben ik weer’ in mn oor, ik kon geen kant op want ja we waren in de glijbaan. Dus toen we eruit waren wurmde ik mezelf los en vroeg waar dat op sloeg. Toen ging ik in de andere glijbaan en deed hij het weer, deze glijbaan duurde veel langer waardoor het nog kutter was. En hij drukte me helemaal tegen zich aan en negeerde mijn geschreeuw dat hij moest kappen. Uit die glijbaan kwam je in het buitenzwembad terecht en hij liet me maar niet los tot ik stopte met los probeerde te komen. Ik wou pas echt weg toen ik voelde dat ik een stijve kreeg (ja ik werd er opgewonden van en diep vanbinnen vond ik het niet erg, maar het erge vond ik dat hij me gebruikte als object) mensen die er waren keken ons raar aan en gingen daarma weg. Zijn stijve zat tussen mijn benen waardoor het mijn clit aanraakte en ik kreunde en dat vond hij natuurlijk helemaal geweldig. Maar ik kreeg het eindelijk voor elkaar om los te komen en zwom zo snel mogelijk weg.

nu voel ik me aan de ene kant heel vies omdat ik geen toestemming gaf en hij het zomaar deed en aan de andere kant wou ik dat we verder waren gegaan en daardoor voel ik me nog viezer. Iemand advies?

2 reacties

Hoi!

Goed dat je je verhaal hebt gedeeld. Dat voelt al beter toch? Praat er ook met de Kindertelefoon zelf over als je dat fijn vindt. Door erover te praten, voel je je minder eenzaam. Kun je er misschien met je ouders over praten?

Jij hoeft je niet vies te voelen. Het is niet jouw schuld, maar zijn schuld! Het kan echt niet wat hij deed. Je hoeft je ook niet te schamen, want jij hebt niets verkeerds gedaan. Het lijkt mij in ieder geval een hele nare ervaring.

De volgende keer als je hem tegenkomt, zou ik gewoon meteen weggaan. Je kon ook het zwembadpersoneel misschien inlichten over hem. Als je vertelt dat hij je pest en dat je niet durft te vertellen wat hij deed, wordt hij uit het zwembad gestuurd. Misschien kun je met je ouders ervoor zorgen dat hij alsnog een zwembadverbod krijgt? Weet je zijn naam toevallig? Geef die dan door.

Groetjes,

Een Persoon Zonder Naam
Hoi

Wat naar dat je zwemuitje verstoord werd door die jongen. Niet ok dat hij je zonder toestemming zo intiem benaderde, en dat hij niet ophield toen jij daarom vroeg.

Dat je op een punt opgewonden werd, is niets om je voor te schamen. Het is een natuurlijke reactie om bij bepaalde aanraking een gevoel van opwinding te ervaren.

Zoals Geen_Naam zei, zou je in de toekomst een gelijkaardig incident kunnen melden bij het personeel. Het is belangrijk dat elke zwembadganger zich op z'n gemak voelt, en door het melden van intimiderend gedrag, draag je een steentje bij aan de veiligheid en je eigen comfort.

Groetjes
Kenshin

Reageer