Skip to main content
Vraag

dwarslaesie verhaal

• September 15, 2025
  • 4 reacties
  • 645 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Ik weet niet of mijn verhaal hier thuis hoort

Ik ben een jongen van 13 jaar Ik zit sinds 2 jaar in een rolstoel.  Ik viel op ponykamp van mijn pony Ik heb een dwarslaesie en ik kan me niks Herinnen van het ongeluk.  Ik schrok wakker in het ziekenhuis. En op dat moment voelde ik me benen niet meer. Toen dacht ik dat ik gek werd Heel mijn leven is toen verander Revalidatie na revalidatie Ik heb natuurlijk ook fysiotherapie 

Ik lees hier vaak dat jongens hun zorgen maken over hier ze er uit zien Dat hun piemel dik harde of groot genoeg is En nog geen sperma hebben Ik weet dat ik nooit gevoelens zal krijgen in mijn piemel door die

dwarslaesie 

Jongens ik weet dat voor jullie alles vroeg of laat goed kom 

4 reacties

• September 15, 2025

Alles hoort hier.

Ik wens je sterkte en succes met je leven.

Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • September 15, 2025

Ik ben een jongen van 13 jaar Ik zit sinds 2 jaar in een rolstoel.  Ik viel op ponykamp van mijn pony Ik heb een dwarslaesie en ik kan me niks Herinnen van het ongeluk.  Ik schrok wakker in het ziekenhuis. En op dat moment voelde ik me benen niet meer. Toen dacht ik dat ik gek werd Heel mijn leven is toen verander Revalidatie na revalidatie Ik heb natuurlijk ook fysiotherapie 

Ik lees hier vaak dat jongens hun zorgen maken over hier ze er uit zien Dat hun piemel dik harde of groot genoeg is En nog geen sperma hebben Ik weet dat ik nooit gevoelens zal krijgen in mijn piemel door die

dwarslaesie 

goed verwoord ! hoop dat ze nu eens wakker wprden 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • September 16, 2025

dwarslaesie 

goed verwoord ! hoop dat ze nu eens wakker wprden 

Dankjewel En ik heb  best meer ongemakken, Maar ik wou alleen zeggen Besef hoe een rijkdom het is om gezond te zijn En dan maakt het niet uit of je plassertje  dik dun klein of  lang is Zo lang alles het maar doe 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 25, 2025

Hey ​@MaanMannetje, bedankt dat je dit met ons deelt. Wat jij hebt meegemaakt is echt heftig en je bent super sterk dat je daar zo open over praat. Het is helemaal normaal dat je je zorgen maakt over dingen zoals je lichaam en gevoelens, vooral als er dingen zijn veranderd door je dwarslaesie. Het is ook heel mooi hoe je anderen moed geeft door te zeggen dat het voor hen goed komt.

Je bent niet alleen, en het is oké om soms verdrietig of bang te zijn. Blijf jezelf, en onthoud dat wie jij bent zoveel meer is dan alleen je lichaam. Je hebt al zoveel doorstaan en je bent een held.

Als je ooit wil praten of vragen hebt, mag je altijd hulp zoeken bij mensen die je vertrouwen, zoals familie, vrienden of een dokter. Je bent geweldig! 💪💙

xx liefs Wolf 🐺