Skip to main content
Vraag

Dunne penis?

• December 8, 2025
  • 2 reacties
  • 210 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben 16 jaar, had een vrij late puberteit voor m’n gevoel, is niet echt te zeggen wanneer het begon, maar denk rond m’n 14e.  Lengte van je penis is hier vaak genoeg besproken, daar maak ik me ook geen zorgen over, dat zit zo tussen de 16 en 18 cm. Maar ik ben wel benieuwd hoe het met omtrek zit. M’n omtrek is 12 cm, en m’n diameter is 4 cm. Dat zit onder het wereldwijde gemiddelde, en best wel ver onder het landelijke gemiddelde. Daarom wil ik weten of het nog gaat groeien, en hoe erg het is als het zo blijft. Voor de jongens van mijn leeftijd vraag ik me af, hoe is dat bij jullie? Voor de oudere jongens: zou je zeggen dat het een paar jaar geleden nog een stuk kleiner was bij jou? En voor de meiden, als die dit zien: Hoe groot verschil maakt de dikte tijdens seks?

2 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • December 8, 2025

Hey, je bent gewoon goed zoals je bent hoor! Het gaat niet om je penis maar om hoe jij bent. Ik ken ook nog wel een topic met de gemiddelde, maar jij weet dat al geloof ik😉 https://forum.kindertelefoon.nl/lichaam-en-gezondheid-37/penis-feitjes-87284 maar toch nog even voor de zekerheid. En misschien gaat ie ook nog wel groeien.

Liefs Yusa 😘

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • December 9, 2025

Hé Yusa, heel erg bedankt! Dit ziet er dan allemaal goed uit, vraag me alleen nog af of de omtrek bij slap of stijf is, maar sowieso heel erg bedankt!