Skip to main content
Vraag

droomen over beffen moeder ,help

• January 12, 2022
  • 5 reacties
  • 1065 Bekeken

Ik droomde vannacht dat ik mijn moeder ging beffen ik werd daar heel geil van maar nu denk ik dat het heel raar is.

Ik vond het leuk in de droom maar achteraf voel ik me slecht. Wat denken jullie hier over.(ik ben btw meisje 14 als je daar wat aan hebt)

5 reacties

• January 12, 2022

Tsja, ik heb ook af en toe rare dromen. Dromen moeten je keuzes bij seks niet beïnvloeden. Trek er vooral niets van aan.

Laatst had ik ook een nare droom waarin ik zou trouwen met een criminelin. Ik denk waarom nou die droom? 

Trek je niets van die droom aan en doe het dan ook niet.

Groetjes,

Wereld

Forum|alt.badge.img+2

denk maar aan het liedje van marco borsato: ‘de meeste dromen zijn bedrog’ 😂

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • January 12, 2022

hoi hoi

ik weet het niet echt maar je moet je er zeker niet voor schamen dat is nergens over nodig jij kunt er niks aan doen . En ik denk dat iedereen wel een droom gaat hebben waar iemand naakt in is of dat je seks hebt ofzo ik heb ook al eens zo een droom gehad dat ging over mijn klasgenoten die alemaal op een boosje lagen de neuken en bekken dat is volgens mij nog erger dan jouw droom.

ik hoop dat ik je heb geholpen

CuteButterfly
Forum|alt.badge.img

Hey Vagina11

Ik heb het ook al eens voor gehad , zelfs dat ik seks had met men pa . Maar die dromen hebben helemaal niks te maken  met seks , er zit een betekenis achter. Wanneer je bijvoorbeeld droomt over de dood , dan wil dat Bv. zeggen dat iets je dwars zit ofs. Dit is net hetzelfde met seksdromen. 

Een seksdroom kan een metafoor zijn. Als je toe bent aan verandering kan zich dat uiten door middel van een sexy droom. Deze spannende droom staat voor de spannende dingen die op je pad komen. Misschien ga je binnenkort op reis of heb je behoefte aan een nieuwe baan.  ( dit is gekoppieerd van google , maar er zijn zeker nog andere mogelijke betekenissen...) 

Dus maak je helemaal geen zorgen , schaam je er zeker niet voor. Ik raad aan om eens op te zoeken wat een droom over seks betekent. 

Groetjes CuteButterfly x

• January 12, 2022

Dromen kunnen zo random zijn. Dit kan echt van alles zijn, dus ook dit. Ik snap dat je er opgewonden van wordt, want je brein koppelt het aan seks. Ik zou er vooral niet te veel achter zoeken! kusjes <3