Vraag

Droogseks


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hai gister hebben ik en mijn vriend samen op nederlagen eerst allebei onze onderboek aan en later had hij hem uit en ik niet. We gingen zeg maar schuren en ik was vochtig maar ik denk ook dat ervvoot vocht van hem was maar ik weet het niet zeker.
Mijn vraag is kan het voorvocht door mijn ondergoed Heen en ik zwanger worden? Hij is verder niet in mij geweest en ik ben nog maagd. Snel antwoord plies
Xx me

10 reacties

Ehmmmmmm... ja voorvocht zit wel sperma in maar minimaal dus als je een beetje wat dikkere onderbroek aan had dan kan het en anders beginnen aan de pil of moet hij zn onderbroek aanlaten (Dit is hoe ik erover denk)
Of Morning after pil (Als dat zin heeft)
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Zover ik weet is de kans dat je zwanger bent 0%. Ook al was er voorvocht in het spel, had het nooit in je vagina kunnen komen. Tenminste als het is zoals jij het beschrijft. Het voorvocht zal dan ter hoogte van je buik op je onderbroek terecht zijn gekomen. De ingang tot de vagina is dan niet eens in de buurt. Daarnaast was het waarschijnlijk nooit genoeg vocht geweest en had je onderbroek alles tegengehouden.

Zover ik weet hoef je je geen zorgen te maken, maar het zou zomaar net anders gelopen zijn. Voor nu kun je, als je er niet zeker over voelt, een MAP halen. Dan hoef je je helemaal nergens zorgen over te maken. En voor volgende keer is het aanhouden van beide onderbroeken al een goed begin.
Haay Daan ik heb mijn eisprong al gehad en moet inprincipe 14 mei ongesteld worden en Morning after pil heb ik geen geld voor en krijg dat ook niet van me ouders ben trouwen 16 jaar...
En zoals jij zei het was nooit genoeg vocht om door mijn onderbroek heen te gaan...
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Dan zul je het snel genoeg weten, maar je zit wel goed.
Hayy vandaag net dus toen ik ging afvegen zat er bruin op het wc papier... dit kan me menstruatie zijn maar het kan ook een innesteling zijn las ik op internet..
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Je kunt beter niet opzoeken wat symptonen zijn. Vaak zorgt dit voor onnodig extra stress, omdat je nu aan een zwangerschap koppelt. Ga er maar vanuit dat het door je menstruatie komt. Pas als je menstruatie op zich laat wachten, hoef je je zorgen te maken.
Reputatie 3
Badge +8
omdat je nu alles aan een zwangerschap koppelt *
"dit kan me menstruatie zijn maar het kan ook een innesteling zijn las ik op internet.."
Dat eerste is het meest logisch.
Daarnaast wil je het internet niet opzoeken voor symptomen, want ik gok dat als je lang genoeg zoekt dat er iemand is die het linkt met een dodelijke ziekte.

Reageer