Vraag

dromen seks

  • 31 May 2019
  • 2 reacties
  • 478 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik hat met mij vriendje een gesprek over dromen. En ik vroeg waar hij over droomt hij antwoordde over jou. En ik zei o wat dan. hij antwoorde dit
-dat we seks haden
-dat we gingen trouwen en jij een mooie jurk aan hat.
ik heb ook eerlijk antwoord gegeven dat ik ook gedroomt hat dat we samen seks haden.
ben nog maagd hij heeft het ook nog nooit gedaan omdat wij er bijde over dromen is dat een teken dat je allebei klaar zijn voor seks. Alleen mag de pil niet kwa medicatie maar die medicatie gaat als goed is weg dan kan ik wel de pil slikken en condooms halen voor extra safe heid. ik wil pas wel seks als is safe ben en niet zwanger kan raken. Vorige keer kwam ik iets te dicht zonder iets bij zijn blote lul en hij zij pas op niet daar komen met je vagina voor de zekerheid. Hij zei stel je kan niet aan de pil dat maakt niet uit zolang ik maar bij jou ben. naar hij wilt het wel graag ik ook. We doen wel al droog neuken vinden wij super fijn. is dit een teken dat wij er klaar voor zijn.

2 reacties

Hoi als jullie er allebij klaar voor zijn dan zou ik het gewoon proberen en als jullie het alebij willen ook.
Je zult zelf de knoop moeten doorhakken of je er wel of niet klaar voor bent.
Bespreek het met je partner en denk er eens goed over na.
De beslissing moet je niet overlaten aan een of andere droom.

Reageer