Vraag

droge vagina seks gehad

  • 28 March 2023
  • 4 reacties
  • 784 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Laatst heb ik seks gehad met mijn vriendje 

hij was stijf maar ik was niet voldoende nat toch gingen wij het doen daardoor is hij ook klaar gekomen in mij ik heb toen de morning-afterpil gehaald en die binnen 48 uur ingenomen, 

ik heb sinds dat ik seks heb gehad een branderig /jeukend gevoel rond mijn vagina kan dit komen door dat ik niet nat genoeg geweest ben?


4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Ja, dat kan komen omdat je niet nat genoeg was. De volgende keer kan je vriendje je bijv. eerst vingeren of beffen.. Neem daar gewoon de tijd voor zodat je goed opgewonden en dus nat bent. Je kan ook nog glijmiddel gebruiken.

En de volgende keer een condoom gebruiken natuurlijk

Reputatie 3
Badge

hee Thanks voor het antwoorden, ik verlies nu ook bloed en mijn afscheiding is klonterig… ik weet nu niet wat ik moet doen weet je toevallig wat dat kan wezen 

Reputatie 7
Badge +17

Graag gedaan. Is dat bloed niet omdat je ongesteld bent of zo? Heb dat klonterige ff opgezocht en dat zou een schimmelinfectie kunnen zijn. Maar je kunt het best even langs de huisarts gaan denk ik.

Reputatie 3
Badge

Graag gedaan. Is dat bloed niet omdat je ongesteld bent of zo? Heb dat klonterige ff opgezocht en dat zou een schimmelinfectie kunnen zijn. Maar je kunt het best even langs de huisarts gaan denk ik.

Ik ben langs de dokter geweest en moest urine inleveren ze hebben met die urine niks kunnen vinden dus zeiden ze dat ik een soa test moest doen….

Reageer