Skip to main content
Vraag

douchen tijdens babysitten

• July 22, 2020
  • 11 reacties
  • 7388 Bekeken

Ik ging 2 weken geleden babysitten op twee jongens van 12 en 13 ik ben 15 het zijn vrienden van onze ouders en onze ouders gingen samen weg. Ik kwam rechtstreeks van ballet en had afgesproken dat ik me daar mocht douchen. Gisteren gong ik weer bij hun babysitten en we gingen onze pijama aandoen toen ik de mijne aanhad waren de twee jongens nog bloot en hadden een stijve piemel. Ik zei sorry en draaide me om en wachtte naast de trap. Toen kwamen ze naar mij gelopen steeds bloot en met hun ipad en lieten een video zien van ik die stond te douchen en ze zijden dat ze mij willen neuken of ze sturen de video door naar mijn vriendinnen en vrienden. Ik nam hun ipad en spurtte naar beneden en kon de video verwijderen en toen werden ze boos en trokken mijn broek af en duwde me in de zetel. De oudste wou zijn piemel in mijn mond duwen en toen kneep ik in zijn ballen en hij schreeuwde van de pijn ik wist niet dat het zoveel pijn deed. Ik begon te huilen en vluchtte naar de wc. Eerst waren ze op de deur aan het stampen en schreeuwden heel de tijd. Na 5 minuten belde de buurvrouw aan toen zijn de jongens naar boven gerend en heb ik de deur opengemaakt. Ik had gezegd dat ze niet wouden slapen en we een kussengevecht deden, maar ze geloofde het niet echt maar ging toch weg. De jongens zijn boven gebleven en ik lag in de zetel en werd waker toen onze ouders terug kwamen. Wij hebben er niets van gezegd, maar ik weet niet wat ik nu moet doen? Als ik terug moet babysitten op hun? Zou de buurvrouw iets zeggen?

11 reacties

• July 22, 2020

Klinkt als een hele vervelende ervaring. Dit moet je echt tegen hun (en ook tegen jouw) ouders zeggen. Ze hebben je gefilmd, gechanteerd, aangerand, (poging tot verkrachting). Dit is echt niet ok, en ze moeten dan ook hard aangepakt worden zodat ze snappen dat ze dit nooit meer bij iemand mogen doen.

Die jochies lijken niet echt onder de indruk van jou. Als ze niet naar je luisteren heeft het weinig zin om daar nog op te passen. Denk ook niet dat je dat nog moet willen. Als je de ouders alles hebt verteld, zullen zij dit vast begrijpen.

Als je het lastig vindt om het face-to-face te vertellen, zou ik een appje of mailtje sturen.

Groetjess,

• July 22, 2020

Dit gedrag lijkt mij wel handig om aan jouw ouders en de ouders van de jongens te melden, want dit is alles behalve OK.
Zelf denk ik dat je daar beter niet kunt gaan babysitten, zeker als die jongens zich zo gedragen.
Dit doe je vrijwillig, neem ik aan?

Opgewonden worden van iemand, daar kunnen zij niets aan doen.
Deze persoon naakt filmen, blackmailen en aanranden?
Dat gebeurt niet per ongeluk.

Spreek hier dus met je ouders over.
Over die buurvrouw zou ik je geen zorgen maken.

(Ik zie nu pas de reactie van xLisa, dus dit kan een min of meer overeenkomen met haar tekst.)

• July 22, 2020

Hallo RegularGirl :)

Misschien kun je het aan de ouders vertellen van die kinderen. Het is namelijk niet normaal gedrag, seksuele intimidatie. Die ouders kunnen dan misschien aan die jongens vertellen dat het niet oke is om dat te doen.

Als je er heel erg mee zit kun je ook nog contact zoeken met De Kindertelefoon of Centrum seksueel geweld.

-TheMightySlayer <3

• July 22, 2020

Heyy

Zoals al gezegd. Vertel dit aan je ouders. Dan kunnen je ouders eens praten met de ouders van de jongens. Dit is niet meer oke hoor! 

Ten eerste privacyschending. Daarnaast ook nog aanranding en poging tot verkrachting. Dat jij die jongen in de ballen geknepen hebt is niet strafbaar denk ik, aangezien het zelfverdediging was. 

Als je je echt ongemakkelijk voelt kun je stoppen met daar te babysitten. Lijkt me namelijk ongemakkelijk als je nu gwn weer met die kinderen om  moet gaan.

Groetjs

• July 22, 2020

1. Ik vind het een ongelovig verhaal, niet dat ik zeg dat je liegt. Maar geloof het mijne ervan. 2. Jongens van 12 en 13 jaar zijn geen baby's meer = niet babysitten naar mijn mening. 3. Waarom heb je het niet gezegd tegen de buurvrouw, je ouders en hun ouders?

• July 22, 2020

Hallo West-VlamingBoy :)

1. Sommige mensen noemen het nog steeds '’babysitten'’.
  2. Misschien durft ze dat niet.

-TheMightySlayer <3

• July 23, 2020

Ook al durf je het misschien niet, vertel het. Laat die 2 smeerlappen hier niet mee wegkomen. Of vertel het niet en castreer die 2. Beide vind ik goed.

• July 26, 2020

Mijn gsm was binnen voor herstel ik was niet de enige blijkbaar vandaar dat het zo lang heeft geduurd.

ik heb het nog niet durven zeggen aan mijn oiders. Ik heb het niemand verteld, maar ik zal het straks doen als ik ga slapen, dan zeg ik het tegen mijn mama alleen. Ik weet niet goed hoe ik het moet vertellen, iemand ideeën? Moet ik gewoon vertellen wat er is gebeurd? Of juist niet, gewoon zeggen dat ik niet meer wil babysitten?

@AnimeWeeb dat lijkt me nogal overdreven, het zijn eigenlijk wel leuke en lieve jongens, maar hebben iets doms gedaan. Omdat ze super geil worden van mij?? Ik zeg het niet graag maar ik heb een heel mooi lichaam misschien daarom dat ze dat (bij mij) deden?

ik ben al wat over de shock heen en kan al beter beseffen wat er gebeurde. Kan het zijn dat dit hun redenering was: ze wil vast niet dus moeten we haar dwingen. Ik zou het ook niet gewild hebben ik ben lesbisch…

bedankt voor jullie reacties

• July 26, 2020

Oké, dit is gewoon straight up chantage en echt niet normaal! Mijn advies is om het te zeggen. Ik weet dat dat doodeng is maar wie weet proberen ze het de volgende keer weer. Zeg het tegen je moeder en ga naar de politie. Dit is aanranding en moet niet geaccepteerd worden!

Veel succes!

XOXO 

~BreezyOcean

• July 26, 2020

Hii

Ik ben een jongen van 14 ik hoop dat mijn mening helpt. Maar als eerste waarom sloot je de deur niet? Ik laat niemand in als ik douch😂. Goed dat ze je niet te pakken kreeg hopelijk is de video verwijderd en niet gelekt maar ik zou het tegen de ouders zeggen en de jouwe ook dit kan tot een trauma leiden. En elke keer als je gaat douchen bij iemand anders sluit de deur of let op de deur. Hopelijk maak je goede keuzes byy

• July 26, 2020

Onnodige quote verwijderd door De Kindertelefoon.

Ik zou het idd aan je moeder vertellen. Maar ook zeker aan de ouders van de jongens. Zij moeten begrijpen dat het echt niet ok is wat ze hebben gedaan. Als je inderdaad gelijk hebt over hun redenering, moeten ze heel gauw leren dat als iemand niet wil, het niet gebeurt. Anders kunnen ze later ook tegen gigantische problemen aanlopen. (Dan zitten ze straks echt in de bajes vanwege verkrachting).

Dus vertel het echt aan hun ouders, ook in hun eigen belang.

En dus ook aan je eigen moeder. Zij begrijpt dan ook dat je daar niet meer gaat oppassen. 

Groetjess