Vraag

douchen schaamhaar

  • 24 August 2021
  • 7 reacties
  • 1388 Bekeken

Badge

Hallo allemaal 

Deze week moet ik sinds lange tijd weer douchen bij de voetbal. Ik vind douchen met anderen niet erg fijn en ik was dus ook blij dat het door corona lang niet hoefde maar nu dus weer wel. Mijn probleem is dat ik op dit moment veel schaamhaar heb en ik weet niet wat ik ermee moet doen. Als ik het helemaal kaal scheer, valt dat misschien wel op maar als ik het laat staan vinden anderen dat misschien ook raar. Wat zouden jullie doen?

Alvast bedankt😊


7 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hey @Anomiem887 

Ik knip het meestal een beetje bij. Helemaal weg is zo kaal. Maar ik zou je er niet druk over maken. Iedereen heeft het op een andere manier dus doe gewoon lekker wat je fijn vind.

Verder denk ik dat je douchen na het sporten op de club bedoelt? Misschien mag je wel thuis douchen. Overleg het even met je trainer.

Groetjes NV

Reputatie 7
Badge +5

Knip het dan wat korter kun je dan zien wat de andere hebben

Naast knippen is trimmen met een groomer ook een optie. Deze zijn in verschillende prijsklasse te vinden, maar voor drie tientjes heb je een prima apparaatje met 3 opzetstukken; in principe kan er dan nog weinig misgaan en is het toch nog een beetje bijgewerkt.

Als thuis douchen een mogelijkheid is en je dat prettiger vindt, zou je dat natuurlijk kunnen doen. Succes!

Reputatie 1
Badge

Hallo

Misschien als je dit moeilijk vind kan je met onderbroek gaan douchen en dan als je je weer om kleed een schone aandoen. 
 

Reputatie 7
Badge +5

-Onnodige quote verwijderd-

Met onderbroek als de rest naakt gaat douchen valt juist op

Badge +2

Of ke houdt je onderbroek aan en bedek je schaamhaar daarna met je handdoek.

Ik zou doen wat jij fijn vind en niet dingen doen voor een andet

Reageer