Vraag

Douchen, oudere zus

  • 29 January 2020
  • 6 reacties
  • 4663 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo, ik (16) heb een zus van 18 en we zijn erg open in huis, dus het slot van de badkamer is eigenlijk nooit dicht. Zelf vind ik het soms lastig om te gaan douchen als mijn zus gebruik maakt van het bad, want ze ligt zo dat of haar billen uitsteken, of haar borsten. Ik ben dan bang dat als ik me omkleed, dat ik een erectie krijg. Heb al geprobeerd om in de douche om te kleden, maar als ze vraagt om de shampoo, ziet ze het alsnog.

iemand tips? Of hoe ik er mee om kan gaan?


6 reacties

hey 

 

als je dat lastig vind (snap ik volledig) zou je toch ook op een ander moment kunnen douche? of kan dat niet. maar ik denk aangezien jij in de puberteit zit je zus het wel zou begrijpen als het gebeurd. 

 

groetjes blue

Heyy

Als je deze optie hebt kun je ook altijd douche op een ander moment, als dit niet mogelijk is en als het gebeurd zal je zus het best wel begrijpen hoor, ze heeft zelf in de pubertijd gezeten. Anders kun je ff praten met je ouders dat je dit niet zo gemakkelijk vindt. Die zullen het vast wel begrijpen.

Groetjes en succes ermee!

Reputatie 4
Badge +5

(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

Je zou bijv kunnen proberen om je in een andere ruimte om te kleden bijv in je kamer.

Maar k weet niet hoe jullie badkamer eruit ziet.

Dusss

Maar dat laat ik aan jou over!
Liefs

Daniël

Hey @Chillboy16 

ik begrijp jou probleem volledig, zelf heb ik alleen een jonger zusje dus heb ik zelf geen last van dit probleem.

een aanrader is inderdaad zoals andere reacties al zeggen te proberen om op een ander moment te gaan douchen.

Als alternatief zou je ook gewoon kunnen zeggen dat je liever alleen douched  je kan dan uitleggen waarom maar als je dit ongemakkelijk vind of onprettig kan je dit ook voor je houden en gewoon zeggen dat je alleen wilt.

 

-groeten 

tinus

-onnodige quote verwijderd-

Ik snap het. Wat je zou kunnen doen is eventjes wachten tot je zus weg is uit de badkamer.

Of gewoon even een handdoek over je piemel leggen dan is je erectie verborgen.

@Chillboy16 het maakt niet uit of je een erectie krijgt van je zus.

Dat hoort bij je lichaam en jongens raken nou eenmaal opgewonden van blote vrouwen/meiden.

Liefs,

AjaxFan2021

hoi hoi,

 

Als je zus het niet erg vindt, niks aan doen. Je kan gewoon gaan douchen als ze niet in bad ligt.

Ik snap het wel hoor, jongens zijn gewoon zo ;)

-Niempje

Reageer