1. Hoe oud ben je? 13
2. Hoe groot is je pik? 19 (21 onder perfecte omstandigheden)
3. Doe je een sport? meerdere maar deze gaat over basketbal
4. Zo ja, douch je samen met je team achteraf? yep
5. Douchen jullie naakt? hoe anders
6. Zo ja, krijgt er iemand dan soms een stijve? altijd
7. Hoe reageren jullie hierop? Krijgt de rest ook een stijve? iedereen heeft altijd en we reageren of zo of zo
8. Hebben jullie toen iets 'gedaan'? yep, iedereen pijpt/ trekt iedereen af bij elke training en elkw wedstrijd ( soms doen tegenstanders ook mee) en sommige neuken ook
9. Zo ja, hoe gebeurde dat de eerste keer? weet ik niet meer, is te lang geleden
10. Hoe ver zijn jullie gegaan? zie 8
11. Hebben jullie het vaker gedaan? zie 8
12. Zijn er ook mensen klaargekomen? En op welke manier (pijpen, neuken, aftrekken) ? zie 8
13. Had jij zelf de grootste? ja, colombiaans en al
14. Hoe oud was je toen het gebeurde voor het eerst? is te lang geleden om te herinneren
15. Wat vond je zelf van de eerste keer? zie 14 & 9
16. Heb je ooit iets 'gedaan' tijdens omkleden (bijvoorbeeld zwembad)? tuurlijk
17. Zo ja, wat gebeurde er? En hoe kwam het? *fap fap *slik slik en iedereen is geil
18. Is er toen iemand klaargekomen? En op welke manier? zie 17
19. Hoe oud was/waren jullie toen het (voor het eerst) deden? Wat vond je van de eerste keer? weet ik niet meer, te lang geleden
20. Is het bij 1 keer gebleven of gebeurde het vaker? waarom zou je stoppen
21. Heb je ooit afgesproken met jongens (als in chillen) en dat jullie 'iets' hebben gedaan? guess
22. Zo ja, wat? En hoe gebeurde het? bijv bij slaapfeestje meerdere keren gebeurt maar meestal gwn doen of waarheid en ik zorg altijd wel dat het eindigd met fappen & pijpen
23. Hoe oud was/waren je/jullie toen? gebeurd heel vaak, dat die ik ook al langer dan ik kan herinneren
24. Waar gebeurde het? verschillende plekken, meestal bij iemand thuis op hun/m'n kamer of in de douche/kleedkamer bij huizen/zwemmen/sporten/stranden
25. Is er iemand klaargekomen? En zo ja, op welke manier? *fap fap *glock glock
26. Heb je met diegene dit vaker gedaan? all. the. time
27. Wat vond je ervan, de eerste keer? weet ik niet meer
28. Ben je ooit betrapt door een andere jongen op iets? En zo ja, op wat? alleen express en gwn op aftrekken
29. Heb je het er toen nog over gehad? mijn mond heeft het er over gehad met zijn <<<<<
30. Is er daarna nog wat 'gebeurd'? ^
31. Zo ja, wat hebben jullie toen gedaan? afgetrokken & gepijpt
32. Iemand klaargekomen? En op welke manier? volgens m'n maag wel
33. Wat vond je ervan achteraf? 5 /5
34. Heb je zelf nog een unieke ervaring gehad met andere jongens? En zo ja, wat? overal, altijd, alles
35. Nu een stijve hierdoor? ik word afgetrokken terwijl ik dit schrijf
Hoi, ik heb een vragenlijst over douchen met andere jongens, vul ff gezellig in!
1. Hoe oud ben je? 16
2. Hoe groot is je pik? Stijf 19 slap 12
3. Doe je een sport? Ja
4. Zo ja, douch je samen met je team achteraf? Ja
5. Douchen jullie naakt?ja
6. Zo ja, krijgt er iemand dan soms een stijve? Ja ik soms
7. Hoe reageren jullie hierop? Krijgt de rest ook een stijve? Reageren wel leuk
8. Hebben jullie toen iets 'gedaan'? Soms gaan we aan elkaar zitten
9. Zo ja, hoe gebeurde dat de eerste keer? Ik krijg een stijve en er stond een andere jonge naast mij en die begon me af te trekken
10. Hoe ver zijn jullie gegaan? we hadden seks gehad onder de douche, er was voor de rest niemand
11. Hebben jullie het vaker gedaan?ja
12. Zijn er ook mensen klaargekomen? En op welke manier (pijpen, neuken, aftrekken) ? Ja door aftrekken en neuken
13. Had jij zelf de grootste? Nee
14. Hoe oud was je toen het gebeurde voor het eerst? 15
15. Wat vond je zelf van de eerste keer? Vond het geil
16. Heb je ooit iets 'gedaan' tijdens omkleden (bijvoorbeeld zwembad)? Er stond een jongen in de zelfde kleedkamer om te kleden, toen hij naakt was ging ik zijn kont aanraken
17. Zo ja, wat gebeurde er? En hoe kwam het? Hij vond het heel erg leuk
18. Is er toen iemand klaargekomen? En op welke manier? Hij is klaargekomen omdat ik hem aan het neuken was
19. Hoe oud was/waren jullie toen het (voor het eerst) deden? Wat vond je van de eerste keer? 15
20. Is het bij 1 keer gebleven of gebeurde het vaker? E gebeurde vaker
21. Heb je ooit afgesproken met jongens (als in chillen) en dat jullie 'iets' hebben gedaan? Ja vaak aftrekken
22. Zo ja, wat? En hoe gebeurde het? Elkaars piemels likken
23. Hoe oud was/waren je/jullie toen? 16
24. Waar gebeurde het? In de kleedkamer
25. Is er iemand klaargekomen? En zo ja, op welke manier? Ja meerdere
26. Heb je met diegene dit vaker gedaan?
27. Wat vond je ervan, de eerste keer?geil
28. Ben je ooit betrapt door een andere jongen op iets? En zo ja, op wat? Ja, ik was aan het aftrekken op mijn kamer en mijn stiefbroer kwam binnen
29. Heb je het er toen nog over gehad? Ja
30. Is er daarna nog wat 'gebeurd'? Ja we hebben soms samen afgetrokken
31. Zo ja, wat hebben jullie toen gedaan?
32. Iemand klaargekomen? En op welke manier?wij allebei door aftrekken
33. Wat vond je ervan achteraf? Best geil
34. Heb je zelf nog een unieke ervaring gehad met andere jongens? En zo ja, wat? Samen met een jongen die ik ken van school geneukt in het bos
35. Nu een stijve hierdoor? Ja
1. Hoe oud ben je? 16
2. Hoe groot is je pik? 16 slap 22,5 stijf
3. Doe je een sport? ja
4. Zo ja, douch je samen met je team achteraf? ja
5. Douchen jullie naakt? natuurlijk
6. Zo ja, krijgt er iemand dan soms een stijve? ja
7. Hoe reageren jullie hierop? Krijgt de rest ook een stijve? vaak wel… heerlijk vindt ik dat
8. Hebben jullie toen iets 'gedaan'? gevierd dat we gewonnen hebben
9. Zo ja, hoe gebeurde dat de eerste keer? de eerste keer toen we gewonnen hadden kreeg iedereen meteen een stijve
10. Hoe ver zijn jullie gegaan? tot dat maar meer nog niet
11. Hebben jullie het vaker gedaan? ja doen we iedere keer
12. Zijn er ook mensen klaargekomen? En op welke manier (pijpen, neuken, aftrekken) ? ja
13. Had jij zelf de grootste? vroeger niet maar gister na de training had ik zeker de grootste
14. Hoe oud was je toen het gebeurde voor het eerst? 14 sindsdien het zelfde team met dezelfde mensen
15. Wat vond je zelf van de eerste keer? geil!!
16. Heb je ooit iets 'gedaan' tijdens omkleden (bijvoorbeeld zwembad)? ja
17. Zo ja, wat gebeurde er? En hoe kwam het? bij het zwembad was het heel druk dus ik en mijn 3 vrinden gingen samen in een hokje omkleden was wel leuk maar ging wel heel goed! doen we sindsdien altijd! veel makkelijker
18. Is er toen iemand klaargekomen? En op welke manier? alleen had iedereen toen een stijve
19. Hoe oud was/waren jullie toen het (voor het eerst) deden? Wat vond je van de eerste keer? ik had op mijn 13 voor het eerst een vriend zijn pik gezien
20. Is het bij 1 keer gebleven of gebeurde het vaker? veel vaker
21. Heb je ooit afgesproken met jongens (als in chillen) en dat jullie 'iets' hebben gedaan? ja vaak zat
22. Zo ja, wat? En hoe gebeurde het? gewoon afgesproken om te gamen en opeens deed een vrind zijn broek en onderbroek naar beneden
23. Hoe oud was/waren je/jullie toen? 13
24. Waar gebeurde het? bij mij thuis
25. Is er iemand klaargekomen? En zo ja, op welke manier? ja iedereen werd meteen stijf
26. Heb je met diegene dit vaker gedaan? ja
27. Wat vond je ervan, de eerste keer? geil
28. Ben je ooit betrapt door een andere jongen op iets? En zo ja, op wat? ja op een stijve
29. Heb je het er toen nog over gehad? nee
30. Is er daarna nog wat 'gebeurd'? ja iemand zag dat ik sperma had
31. Zo ja, wat hebben jullie toen gedaan? niks
32. Iemand klaargekomen? En op welke manier? ja ik
33. Wat vond je ervan achteraf? wel geil
34. Heb je zelf nog een unieke ervaring gehad met andere jongens? En zo ja, wat? ja alles wat ik heb verteld
35. Nu een stijve hierdoor? ja heerlijk
1. Hoe oud ben je? 13
2. Hoe groot is je pik? Klein
3. Doe je een sport? Ja
4. Zo ja, douch je samen met je team achteraf? Samen natuurlijk
5. Douchen jullie naakt? Ja tuurlijk
6. Zo ja, krijgt er iemand dan soms een stijve? Dat gebeurt ja
7. Hoe reageren jullie hierop? Krijgt de rest ook een stijve? Normaal. De ene keer wel de andere keer niet
8. Hebben jullie toen iets 'gedaan'? Ja
9. Zo ja, hoe gebeurde dat de eerste keer? Het gebeurde gewoon
10. Hoe ver zijn jullie gegaan? Meestal gaan we in een kring staan en wassen we elkaar van top tot teen met zeep en blote handen en om het af te maken trekken we elkaar af en pijpen we elkaar
11. Hebben jullie het vaker gedaan? Dat doen we vaker ja
12. Zijn er ook mensen klaargekomen? En op welke manier (pijpen, neuken, aftrekken) ? Ja we komen ook klaar maar wel droog
13. Had jij zelf de grootste? Niet de grootste ook niet de kleinste
14. Hoe oud was je toen het gebeurde voor het eerst? Toen er wat gebeurde??
15. Wat vond je zelf van de eerste keer? Eerste keer wat?
16. Heb je ooit iets 'gedaan' tijdens omkleden (bijvoorbeeld zwembad)? Met een vriend in een kleedhok van een grote kledingzaak
17. Zo ja, wat gebeurde er? En hoe kwam het? We waren gewoon allebei geil, we hadden wat kleren gepakt dat het minder opviel. En hebben eerst elkaar helemaal uitgekleed en toen elkaar afgetrokken en elkaar gepijpt
18. Is er toen iemand klaargekomen? En op welke manier? Ja allebei droog
19. Hoe oud was/waren jullie toen het (voor het eerst) deden? Wat vond je van de eerste keer? allebei 12
20. Is het bij 1 keer gebleven of gebeurde het vaker? Het gebeurt vaker. Als je het 1x gedaan hebt doe je het vaker
21. Heb je ooit afgesproken met jongens (als in chillen) en dat jullie 'iets' hebben gedaan? Jazeker en nu nog
22. Zo ja, wat? En hoe gebeurde het? Bij ons thuis is het normaal dat je naakt bent. Van jezelf aftrekken tot anaal
23. Hoe oud was/waren je/jullie toen? 11 anaal gebeurde later
24. Waar gebeurde het? Bij mij thuis, bij een vriend of openbaar
25. Is er iemand klaargekomen? En zo ja, op welke manier? Ja droog
26. Heb je met diegene dit vaker gedaan? Ja en nu nog
27. Wat vond je ervan, de eerste keer? Lekker, spannend en geil tegelijk
28. Ben je ooit betrapt door een andere jongen op iets? En zo ja, op wat? Door fam
29. Heb je het er toen nog over gehad? Niet echt wij thuis zijn hier heel open over
30. Is er daarna nog wat 'gebeurd'? Hoe bedoel je?
31. Zo ja, wat hebben jullie toen gedaan? We doen het nog steeds
32. Iemand klaargekomen? En op welke manier? Ja droog
33. Wat vond je ervan achteraf? Voor herhaling vatbaar
34. Heb je zelf nog een unieke ervaring gehad met andere jongens? En zo ja, wat? We gaan de volgende keer iets doen met de ander vastbinden
35. Nu een stijve hierdoor? Stijve niet
1. Hoe oud ben je? 12
2. Hoe groot is je pik? 15,5 cm stijf 9,5 slap
3. Doe je een sport? Ja voetbal
4. Zo ja, douch je samen met je team achteraf? Ja
5. Douchen jullie naakt? Ja
6. Zo ja, krijgt er iemand dan soms een stijve? Vaak zelfs
7. Hoe reageren jullie hierop? Krijgt de rest ook een stijve? zo van "kijk hij heb een stijve” en dan weer verder douchen
8. Hebben jullie toen iets 'gedaan'? Nee
9. Zo ja, hoe gebeurde dat de eerste keer? Niet
10. Hoe ver zijn jullie gegaan? niet ver heel dichtbij
11. Hebben jullie het vaker gedaan? Nee
12. Zijn er ook mensen klaargekomen? En op welke manier (pijpen, neuken, aftrekken) ? Helemaal niet
13. Had jij zelf de grootste? We hebben niks gedaan alleen gedouchet, maar ik heb wel de grootste
14. Hoe oud was je toen het gebeurde voor het eerst? er is niks gebeurt
15. Wat vond je zelf van de eerste keer? nvt
16. Heb je ooit iets 'gedaan' tijdens omkleden (bijvoorbeeld zwembad)? Nou die team maten van me hadden een keertje de handdoek die ik omhad om mijn middel naar beneden getrokken. terwijl ik met een van de meisjes van het meisjes team aan het praten was. dus snel de handen voor mijn pik en naar de douche gerend.
17. Zo ja, wat gebeurde er? En hoe kwam het? verder niks die meiden keken wel op dat ik al schaamhaar had en zo
18. Is er toen iemand klaargekomen? En op welke manier? Nee
19. Hoe oud was/waren jullie toen het (voor het eerst) deden? Wat vond je van de eerste keer?
20. Is het bij 1 keer gebleven of gebeurde het vaker? E
21. Heb je ooit afgesproken met jongens (als in chillen) en dat jullie 'iets' hebben gedaan? Niet met mijn voetbal vrienden wel met mijn andere vrienden
22. Zo ja, wat? En hoe gebeurde het? we hebben nu 3x samen afgetrokken en twee jongens hebben mij ook afgetrokken
23. Hoe oud was/waren je/jullie toen? 12
24. Waar gebeurde het? bij een vriend thuis.
25. Is er iemand klaargekomen? En zo ja, op welke manier? ja allemaal, alleen ik spoot sperma de rest kon dat nog niet
26. Heb je met diegene dit vaker gedaan? met mijn vrienden
27. Wat vond je ervan, de eerste keer? spannend, leuk, geil
28. Ben je ooit betrapt door een andere jongen op iets? En zo ja, op wat? Nee
29. Heb je het er toen nog over gehad?
30. Is er daarna nog wat 'gebeurd'?
31. Zo ja, wat hebben jullie toen gedaan?
32. Iemand klaargekomen? En op welke manier?
33. Wat vond je ervan achteraf?
34. Heb je zelf nog een unieke ervaring gehad met andere jongens? En zo ja, wat?
35. Nu een stijve hierdoor? Nee