Skip to main content
Vraag

douchen bij sport

• July 10, 2020
  • 5 reacties
  • 2636 Bekeken

​​​​​​voor degene die op voetbal zitten of zo, hebben jullie tijdens het douche wel eens zin in seks met een teamgenoot? of hebben jullie al verhalen over jullie teamgenoten?

5 reacties

• July 11, 2020

Nee eigenlijk nooit niemand is gay bij ons. (Voor zo ver ik weet).

• July 12, 2020

Hoi

Ik zit niet op voetbal, wel op verdedigingssport, en bij ons is seks met een lid van de club niet echt een ding. Er speelt dan ook mee dat er clubleden van allerlei leeftijden aanwezig zijn in de kleedkamer, van elf tot 60 bijvoorbeeld, en dan zou seks nogal ongemakkelijk zijn. Op zich heb ik er het verlangen ook niet naar. 

Gr. Kenshin

• August 17, 2020

Ik ben niet gay maar ik heb wel zin om met een paar jongens tijdens het douchen af te trekken. Is dit raar?

• August 17, 2020

Ik zit niet op voetbal maar we hebben daar zeker wel eens zin in. We wassen wel elkaars rug en billen en daar krijgen we wel eens een stijve van

• August 17, 2020

Ik heb dit ook en heb dat met 1 jongen wij hebben bij de club een aparte kleedkamer aan gevraagd we zijden dat er te weinig ruimte was nu hebben wij met ze 2 een kleedkamer en neuken elkaar daar in wel met condoom trekken elkaar af enzo we doen dat best wel lang we hebben een keer anderhalf uur in die kleedkamer gezeten en geneukt